مهندس مشیدی مدیر مخابرات منطقه خوزستان ضمن خوش آمد گویی و تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، آمادگی خود و پرسنل شرکت مخابرات منطقه خوزستان را برای رسیدن به اهداف ره نگاشت و باور قلبی به اجرای این برنامه را اعلام نمود. وگزارشی از رشد وصول مطالبات مالی و قرار داد با شرکت های فعال منطقه و توسعه مخابرات استان ارائه کرد.
همچنین دکتر سرائیان ، اجرایی کردن نظریات و تبادل افکار را گام اساسی در جهت رسیدن به اهداف ره نگاشت دانست. و ابراز داشت : یکی از اهداف اساسی رگولاتوری را دادن حق انتخاب به مشتری با ایجاد رقابت دانست
وی افزود : استفاده بهینه از فضای رقابتی در حوزه ict که تحقق آن در گرو مسئله مشتری مداری است ،می تواند خواست رگولاتور را محقق کند .
دکترسراییان مدیریت و کنترل ریزش مشتری را یکی از استراتژیک ترین پروژه های مسیر ره نگاشت دانست و گفت ، در این استراتژی سه رویکرد می توان داشت :رویکرد منفعلانه و سکون ، رویکرد فعال و پایا و رویکرد پیش دستدانه یا pure active .سومی رویکردی پیش بینی کننده و اساسی در امر مدیریت و کنترل ریزش محسوب می شود . وی احساس مسئولیت در قبال ریزش مشتری را امر مهم در مدیریت مناطق مخابرات دانستند.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت : فضای کسب و کار حوزه فناوری ، متغیر و رو به رشد است و به صورت دائم نیازمند توانمند سازی نیروی انسانی است که یادگیری و اجرای عملی نظریات و سازماندهی آن ها باید سرلوحه کارها قرار گیرد . لذا یادگیری الزام ره نگاشت است .وی شناخت فناوری اطلاعات و استفاده از IT را در پیشبرد اهداف کاری امر ضروری و اجتناب ناپزیر خواند. و اشراف و تسلط همکاران در این بخش خواستار شد .
دکتر سراییان در پایان : از ظرفیت های استان خوزستان یاد و از رشد مخابرات منطقه خوزستان در تمامی زمینه تشکر و قدردانی کرد. .www.ict-khz.ir
نظر شما