۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
کد خبر: 465620

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: ما منتظر اعلام وصول استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس هستیم که به نظر می‌رسد این اعلام وصول در روزهای آینده انجام شود.

استیضاح فانی به کجا رسید؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، میر حمایت میرزاده اظهار کرد: ما منتظر اعلام وصول استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس هستیم که به نظر می‌رسد این اعلام وصول در روزهای آینده انجام شود.

وی تصریح کرد: ما در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با نظر اکثریت و امضای بیش از 10 نفر از نمایندگان طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را تقدیم هیأت رئیسه کردیم و منتظریم تا هیأت رئیسه در این زمینه اقدام قانونی را انجام دهد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اظهار نظر در مورد رأی آوردن استیضاح و یا عدم رأی‌آوری آن سخت و دشوار به نظر می‌رسد، گفت: باید منتظر ماند و دید فضای مجلس و صحبت‌های وزیر در روز استیضاح چگونه است و بعد از آن در این زمینه می‌توان اظهار نظر کرد.

میرزاده افزود: تعدادی از نمایندگان مجلس مصر به استیضاح وزیر آموزش و پرورش هستند چرا که در بسیاری از حوزه‌ها عملکرد وزیر را قابل قبول نمی‌دانند و معتقدند باید تغییراتی را دولت در رأس وزارت آموزش و پرورش انجام دهد.

وی بیان کرد: در صورت اعلام وصول مجلس در هفته آینده به احتمال زیاد استیضاح وزیر آموزش و پرورش در جلسه رسمی بررسی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بیننده ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    احتمالا به انتخابات سال 96 خواهد رسید!!
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    بخدای احدوواحداگردرطول دوازده سال دواستیضاح برفرض مثال صورت گرفته این دومین استضیاح بحق اس هست من یک فرهنگی که درمهر94بازنشست شده ام سی سال به فرزندان کشورم خدمت کردم درمدت سی سال ضعیف ترین وبدقول ترین وبیحال ترین وزیرراجزفانی ندیدم سیزده ماهه بازنشست شده ام هنوزپاداش چندرغازمایاحتی علی الحساب ریالی به مانداده انداین ظلم راخداقبول نمیکند!!!!!ازخدابترسیم چرابرای بازنشستگان ادارات دیگرپول هست بااینکه سه برابر معلم پاداش پایان خذمت میگیرند!!!!!