به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، علی ناصری در جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی بیرجند اظهار داشت: متأسفانه برخی از شکایتهای که ارباب رجوع از دستگاهها و ادارات مختلف دارند مربوط به عدم اطلاعرسانی ما مسئولان نسبت به آنها است.
وی افزود: اطلاعرسانی سریع و به موقع و گذاشتن کلاسهای آموزشی در بدنه اداری و کارکنان دستگاهها سبب میشود تکریم ارباب رجوع به صورت شایستهتری انجام شود.
فرماندار شهرستان بیرجند گفت: طرح تکریم در جامعه یکی از هدفهای تحول اداری و ارتقای حفظ کرامت مردم در نظام اداری است و تکریم ارباب رجوع توسط مسئولان و کارکنان دستگاهها به معنای واقعی آن باید انجام شود.
ناصری با اشاره به تجلیل از ۱۸ دستگاه برتر در زمینه تکریم ارباب رجوع درشهرستان بیرجند، اظهار داشت: متأسفانه بسیاری از مشکلات ارجاع داده شده ارباب رجوع به استانداری و فرمانداری به اطلاع رسانی ضعیف مسئولان و کارکنان ادارات برمیگردد که باید برطرف شود و خدمات ارائه شده در دستگاهها باید استاندارد باشد.
برخی دستگاههای اجرایی بیرجند نتوانستند به رتبه مطلوبی در رعایت حقوق شهروندی برسند
معاون اداره کل حمل و نقل خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ مورد جوابیه به ادارات داشتیم و در راستای تکریم ارباب رجوع ۱۵ هزار بروشور حقوق مسافرین توزیع شد.
حسینی افزود: در اتوبوسهای مسافربری برگهای در راستای میزان رضایت از خدمات ارائه شده بین مسافران توزیع میشود که شهروندان میتوانند در مقصد این برگهها را به ادارات پست تحویل دهند.
معاون امنیتی، سیاسی فرماندار شهرستان بیرجند نیز اظهار داشت: مدیران باید نسبت به آنچه در رسانهها منعکس میشود، پاسخگو باشند و پاسخ به مطالبات مردمی نباید در قالب گزارش و خبر در رسانهها باشد بلکه باید به طور عملی انجام شود.
زمانزاده افزود: متأسفانه تعدادی از دستگاههای اجرایی شهرستان بیرجند نتوانستند به رتبه مطلوبی در رعایت حقوق شهروندی برسند که باید در این راستا تلاش بیشتری انجام شود.
نظر شما