قدس آنلاین: قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن خراسان رضوی گفت: تاکنون یک میلیون و ۱۱۵ هزار خانوار در این استان سرشماری شده اند که معادل ۵۴ درصد خانواده های برآورد شده می باشند.

۵۴ درصد خانواده های خراسان رضوی سرشماری شدند

به گزارش قدس آنلاین، مجید نعیمی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بر اساس برآورد انجام شده دو میلیون و ۷۵ هزار خانوار در این استان وجود دارد افزود: سرشماری نفوس و مسکن در خراسان رضوی ۹ درصد از برنامه زمان بندی شده عقب تر است.

وی اظهار کرد: با این حال سرشماری از نظر کیفیت در سطح مطلوب در حال انجام است و در مشهد نیز که نیمی از جمعیت استان را دارا می باشد تاکنون ۶۲۸ هزار خانوار و معادل ۵۱ درصد خانوارهای برآورد شده سرشماری شده اند.

قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن خراسان رضوی گفت: تعداد خانوار شهرستان مشهد در سال جاری یک میلیون و ۱۱۲ خانواده برآورد شده است.

نعیمی از انجام نخستین مرحله پرداخت حق الزحمه آمارگیران سرشماری مزبور در خراسان رضوی خبر داد و افزود: این استان جزو نخستین استان هایی است که اولین مرحله پرداخت دستمزد آمارگیران را انجام داده است.

وی اظهار کرد: در این مرحله بخشی از دستمزد یک هزار و ۸۴۰ آمارگیر این استان پرداخت شد.

قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن خراسان رضوی با بیان اینکه حدود ۲ هزار آمارگیر در این استان فعال هستند گفت: حق الزحمه آمارگیران استان طی ۲مرحله پرداخت خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.