قدس آنلاین – یزد: فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: در سایه تعامل، همکاری و مشارکت مردم و مسئولان است که می توان بر بسیاری از مشکلات بخصوص مشکلات اجتماعی فائق آمد.

مشارکت مردم با پلیس، گام موثری در فائق آمدن بر مشکلات اجتماعی است

به گزارش قدس آنلاین از یزد، سرهنگ مهدی رحیم زاده به تلاش های صورت گرفته در زمینه های مختلف در فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد اشاره کرد و گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد در زمینه آموزش همگانی و پیشگیری از جرائم با حضور در محافل، مجالس، مدارس، مساجد، مهدهای کودک و ... تلاش های مضاعفی را صورت می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد با اشاره به نقش آموزش همگانی در پیشگیری از جرائم تصریح کرد: حضور پلیس در محافل مختلف می تواند در جلوگیری از هجمه های فرهنگی دشمنان و پیشگیری از انوع جرائم مفید و موثر باشد.

رحیم زاده با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم در سالم سازی و سالم نگه داشتن فرد و اجتماع نقش سازنده ای را ایفا می کند گفت: در سایه تعامل، همکاری  و مشارکت مردم و مسئولان است که می توان بر بسیاری از مشکلات به خصوص مشکلات اجتماعی فائق آمد.

وی اعتماد اجتماعی را مهمترین سرمایه اجتماعی پلیس بیان و افزود: اطلاع رسانی به موقع و صحیح موجب آگاهی مردم از زحمات کارکنان نیروی انتظامی و جذب سرمایه اجتماعی می شود.

رحیم زاده با بیان اینکه اصلی ترین شاخص و ثمره توسعه اجتماعی نظم و امنیت پایدار است تصریح کرد: با تغییر دیدگاه پلیس به جامعه محوری مشارکت و همکاری اقشار مختلف جامعه در تامین امنیت پایدار بصورت جدی پیگیری و اجرا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.