قدس آنلاین: مراسم استقبال باشکوه از پیکرهای پاک و مطهر سه شهید والامقام مدافع حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) و وداع باشکوه‌تر با این عزیزان در مشهد برگزار شد.

مراسم وداع با سه شهید مدافع حرم در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، مراسم استقبال باشکوه از پیکرهای پاک و مطهر سه شهید والامقام مدافع حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) و وداع باشکوه‌تر با این عزیزان در مشهد برگزار شد.

مراسم استقبال از پیکرهای پاک و مطهر شهیدان مدافع حرم حضرت زینب کبری(س)، سیدجواد جهانی، مسعود محمدی و قاسم حیدری عصر دیروز با حضور پرشور مسئولان، امت شهید پرور و خانواده‌های این شهدای والامقام در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد برگزار شد.

همچنین مراسم وداع با این سه شهید والامقام مدافع حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) هم از ساعت 19 تا 21 شب گذشته با حضور پرشورتر مسئولان، امت شهید پرور و خانواده‌های این شهدای والامقام در سه مسجد سطح شهر مشهد برگزار شد و در این آئین‌های باشکوه مسجد المنتظر میزبان مراسم وداع با شهید جهانی، مسجد العلی میزبان مراسم وداع با شهید محمدی و مسجد امیرالمؤمنین(ع) مراسم وداع با شهید حیدری بودند.

مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهیدان جهانی، محمدی و حیدری که در راه دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) جان خویش را تقدیم کردند ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 26 آبان ماه برگزار می‌شود که مراسم تشییع این شهدای والامقام از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می‌‍شود و پس از طواف، خطبه خوانی و اقامه نماز میت در این مکان مقدس در مکان‌های معین شده به خاک سپرده می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.