سازنده فیلم «بادیگارد» با ابراز خرسندی از شرکت این فیلم در هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم بغداد گفت: می خواهم واکنش مردم عراق را نسبت به این فیلم ببینم.

حاتمی کیا: می خواهم واکنش مردم عراق به فیلم بادیگارد را ببینم

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری ایرنا،  از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، مراسم افتتاح جشنواره بین المللی فیلم بغداد با حضور نمایندگان سفارت های فرانسه، هلند، امریکا و تعدادی از هنرمندان و مسئولان تشکل های فرهنگی هنری عراق شامگاه شنبه (۱۳ آذر) در بغداد برگزار شد.
ابراهیم حاتمی کیا ضمن ابراز خوشحالی از نمایش جدیدترین ساخته خود در این جشنواره، گفت: ۱۸ فیلم ساخته ام که در جشنواره های مختلف داخلی و بین المللی حضور داشته اند، اکنون می خواهم واکنش مردم عراق نسبت به بادیگارد را ببینم و امیدوارم آنها از این فیلم استقبال کنند.
در خاتمه این مراسم فیلم سینمایی بادیگارد به نمایش در آمد که با استقبال حضار در مراسم رو به رو شد.  
هشتمین جشنواره بین المللی فیلم بغداد با شرکت ۱۷۵۰ فیلم در بخش های مختلف داستانی، کوتاه، بلند و مستند و ۴ فیلم از ایران در شهر بغداد در حال برگزاری است.  
در سال های اخیر فیلم هایی از کشورمان در این جشنواره حضور پیدا کرده بودند.
فیلم سینمایی بادیگارد در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر (بهمن ۱۳۹۴) به نمایش درآمد. پرویز پرستویی، مریلا زارعی، فرهاد قائمی، امیر آقایی و محمود عزیزی در این فیلم ایفای نقش می کنند.
بادیگارد درباره فردی به نام حیدر است که وظیفه حفاظت از مسئولان بلندپایه کشور را برعهده دارد. حیدر شخصیت آرمانگرایی است که مسائلی را در کارش می‌بیند و این مسائل او را نسبت به کارش دچار تضاد و شک و تردید می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.