ایلام- فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: آمریکا در طول تاریخ نشان داده که نماد بد عهدی و دروغگویی در جهان است.

آمریکا نماد بد عهدی و دروغگویی در جهان است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در محل هتل زاگرس ایلام با بیان اینکه آمریکایی ها از روز دوم اجرای برجام با تحریم ۱۱ شخصیت سیاسی و اقتصادی ایران پیمان ‌شکنی کرده اند، اظهار داشت: مقام های آمریکایی در این زمینه بیش از ۱۱ مورد از اصول برجام را نقض کردند.

وی با اشاره به اینکه نقض برجام نشانگر بدعهدی آمریکا است، افزود: آمریکا در طول تاریخ نشان داده که نماد بد عهدی و دروغگویی در جهان است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: آمریکا در مقابل اسلام ناب محمدی قرار گرفته و دشمن شماره یک جمهوری اسلامی ایران است.

سردار سید صادق حسینی با بیان اینکه کشور ما سرشار از ذخایر نفتی، ثروت های زیرزمینی و نیروی انسانی توانمند و فرهیخته است، خاطر نشان ساخت: باید با مدیریت جهادی از این توانایی ها و فرصت ها به ‌طور بهینه و در راستای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی استفاده کرد.

وی به ظرفیت های بسیج در کشور اشاره و تصریح کرد: بسیج مظهر و نماد مردم‌ سالاری دینی است که با حضور اقشار گوناگون در عرصه های مختلف کشور فعالیت و خدمت می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.