انتخاب چهاردهم

شهرکرد-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: استفاده از ظرفیت هنرمندان و افراد با ذوق برای تبلیغ انقلاب اسلامی بر اساس برنامه های خلاقانه یکی از محورهای دهه فجر می باشد

استفاده از ظرفیت هنرمندان برای تبلیغ انقلاب اسلامی از محورهای دهه فجر است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،علی گرجی مرغملکی ظهر دوشنبه در اولین نشست بزرگداشت دهه فجر گفت:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مدت یکسال است که در حال تدوین برنامه هایی برای ورود به چهارمین دهه انقلاب اسلامی است.

گرجی مرغملکی افزود: امروز انقلاب اسلامی مورد تهاجم استکبار است، اما نظام جمهوری اسلامی وامدار خون شهیدان و امام شهیدان است.

وی تصریح کرد:دشمن با توطئه های مختلف شکاف ها را روز به روز زیادتر می کند، پس باید با همت و عظم مردم همیشه در صحنه، دهه فجر با شکوهتر از گذشته برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ادامه افزود:گفتمان انقلاب‌اسلامی ، زمینه‌ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی شعار دهه فجر امسال نامگذاری شده است و جشن های استقبال از دهه فجر از ۵ بهمن ماه شروع و تا ۱۱ بهمن ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: کمیته های تشکیل شده برای برگزاری سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی شامل کمیته های دانشجویی، کمیته زنان و خانواده، فرهنگی و هنری، کودک و نوجوان، ورزش و جوانان، مساجد، خبرگزاری ها و مطبوعات، فضای مجازی،شبکه های اجتماعی و همیاری و تشکل های مردمی است که هر کدام از این کمیته ها مسئول برگزاری و تبیین اندیشه های امام و رهبری هستند.

گرجی تأکید کرد: استفاده از ظرفیت هنرمندان و افراد با ذوق برای تبلیغ انقلاب اسلامی بر اساس برنامه های خلاقانه یکی از محورهای دهه فجر می باشد، بنابراین باید از برنامه هایی که با موازین  جمهوری اسلامی مغایرت دارد پرهیز شود.

رئیس ستاد برگزاری دهه فجر افزود: ستاد دهه فجر تریبون انقلاب اسلامیست و برنامه هایی که ارائه می شود نماد عزت و اقتدار انقلاب اسلامی است بنابراین باید جلوه های کارآمد نظام به نمایش گذاشته شود.

گرجی گفت: برخی از رسانه ها با تیترها و مطالبی که منتشر میکنند خوراک برای دشمن فراهم می آورند و باعث تضعیف نظام جمهوری اسلامی می شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: توسعه و درک عمیق مردم از دشمن شناسی و تبیین دیدگاه های امام و رهبری در خصوص وحدت و یکپارچگی ملت باعث تقویت اعتماد عمومی به توانمندی های داخلی است.

وی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ،مدیریت جهادی الهام بخش، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، بصیرت افزایی، امیدآفرینی را رویکردها و محورهای فرهنگی، تبلیغی دهه فجر برشمرد.

گفتنی است، در پایان این نشست مقرر شد، جلسات برگزاری ستاد دهه فجر به صورت دوره ای در ادارات استان تا قبل از ۵ بهمن ماه برگزار و کیمته ها گزارشات خود را ارائه دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.