زاهدان- وزیر کشور در مراسم جشنی که به مناسبت هفته وحدت در مسجد مکی زاهدان برگزار شد، شرکت کرد.

مراسم جشن وحدت در زاهدان برگزار شد
به گزارش قدس آنلاین، وزیر بهداشت و درمان، در مراسم جشن وحدت که در مسجد مکی زاهدان برگزار شد، وحدت را موجب همدلی میان اقشار مختلف جامعه بیان کرد و افزود: منظور از وحدت و همبستگی تنها وحدت میان اقوام و مذاهب نیست بلکه این وحدت بایستی میان اقشار مختلف جامعه باشد. 
قاضی زاده هاشمی نتیجه این امر را امنیت و آسایش جامعه دانست و گفتد: افتخار نظام اسلامی ایران این است که اقوام و مذاهب گوناگون زندگی مسالمت آمیزی در کنار یکدیگر دارند. 
وزیر بهداشت با بیان اینکه 296 طرح در این استان در حال ساخت و تجهیز است گفت  روند توسعه حوزه سلامت و بهداشت و درمان در این استان شتاب بیشتری به خود گرفته است.
هاشمی استاندار نیز با اشاره به دوراندیشی  رهبر کبیر انقلاب برای نامگذاری هفته  وحدت  گفت: وحدت و همدلی میان امت اسلامی نسخه نجات جامعه بشری است.
امام جمعه مسجد مکی زاهدان نیز با بیان اینکه قرآن کریم و احادیث همواره بر حفظ و تحکیم و وحدت در جامعه تاکید دارند، گفت: دشمنان می دانند تنها راه رخنه کردن و سست کردن وحدت میان مسلمانان توطئه چینی است و ما نباید اجازه چنین کاری را به آنها بدهیم. 
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی  با اشاره به زندگی دوستانه شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان ، افزود: ثمره این وحدت ، آسایش و آرامشی است که مردم منطقه از آن برخوردارند که این امر زمینه ساز توسعه و افزایش سرمایه گذاری در این استان می شود. 
علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز با تشکر از اقدامات صورت گرفته دولت در حوزه سلامت در استان، گفت: یکی از دلایلی که مردم برای درمان به استانهای دیگر و تهران می روند ، کمبود امکانات بهداشتی و درمانی بوده است.
امینی فرد نماینده مردم حوزه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته وحدت گفت: با نامگذاری این هفته به نام وحدت ، مسیر برای ما مشخص شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.