رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۱۹۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شده است.

کشف ۱۹۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان ایلام

به گزارش مهر، سرهنگ جمال موسوی روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: مبارزه مستمر با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد افیونی جزو اولویت های کاری ناجا در سال ۹۵ است.

وی افزود: با وجود آنکه ایلام به نسبت استان های همجوار در زمینه میزان عرضه مواد مخدر در وضعیت بسیار بهتری قرار دارد ولی این مسئله باعث نمی شود در برخورد با این افراد اهمال کرده و اجازه جولان به آنها بدهیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام یادآور شد: با تلاش مجموعه همکاران از ابتدای سال جاری تاکنون تمامی مبادی برای ورود مواد مخدر به استان تحت کنترل قرار گرفته و توانسته ایم مقادیر زیادی از این مواد را کشف کنیم که بر اساس آخرین آمارها طی ۹ ماه سال جاری ۱۹۷ کیلوگرم مواد مخدر کشف و تعدادی از سوداگران نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.

موسوی تاکید کرد: بیشترین مبادی ورود مواد مخدر از سمت استان های کرمانشاه و لرستان است که با ایجاد مراکز ایست و بازرسی بویژه در منطقه پل سیمره توانسته ایم این مبادی را برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن کنیم و در این راستا نیز امسال ۹۳۳ نفر دستگیر شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.