ایلام- مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: خط تولید ۱۰واحد تولیدی صنایع ساختمانی در سطح استان ایلام به دلیل نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد، پلمپ شدند.

۱۰ واحد تولیدی ساختمانی در ایلام پلمپ شدند

به گزارش قدس آنلاین، مهناز همتی با بیان اینکه این واحدها اقدام به تولید و فروش محصولات فاقد علامت استاندارد کرده اند، اظهار داشت: در شهرستانهای ایلام، مهران، بدره، چرداول، ملکشاهی، سیروان، دره شهر، آبدانان و دهلران، ۳۶ زمین فضای باز و سربسته پلمپ و همچنین هفت محموله کالای غیراستاندارد از صنایع ساختمانی و غذایی معدوم شدند.

وی  افزود: این اقدام طبق تبصره ۴ ذیل ماده ۹ قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران صورت گرفته است و متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

مهناز همتی یادآور شد: خط تولید ۱۰ واحد تولیدی صنایع ساختمانی در سطح استان ایلام به دلیل نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد، پلمپ شدند.

 وی با اشاره به اینکه از مراکز عرضه کالا در بازار نیز بازدید خواهد شد، خاطرنشان ساخت: بر اساس ماده ۹ قانون سازمان استاندارد با افردای که اقدام به تولید و توزیع کالاهای غیر استاندارد کنند، به حبس از یک ماه تا دوسال و جزای نقدی از مبلغ یکصد هزار ریال تا پنجاه میلیون ریال به حکم محاکم صالحه محکوم خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.