مشهد- زن جوانی که با همدستی چهار نفر دیگر با خوراندن آبمیوه مسموم به زن همسایه هشت کیلوگرم زعفران از خانه او دزدیده بود، دستگیر شد.

آبمیوه زن همسایه به قیمت سرقت ۸ کیلو زعفران تمام شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سه مرد و یک زن همدستان این زن جوان نیز در عملیات‌های جداگانه کارآگاهان به دام افتادند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح چگونگی دستگیری اعضای این باند سرقت گفت: در پی اعلام شکایت مرد جوانی که می‌گفت هشت کیلوگرم زعفران از منزلش در شهرک شهید رجایی مشهد به سرقت رفته است، اکیپی از کارآگاهان پایگاه شرق آگاهی مشهد عهده دار رسیدگی به این موضوع شدند.

سرهنگ حمید رزمخواه افزود: در بررسی اظهارات این مرد مشخص شد که او در زمان سرقت در محل کارش بوده و در ساعات پایانی شب، زمانی که به خانه بازگشته با به هم ریختگی منزل و خواب عمیق همسرش متوجه اتفاق ناگوار شده و سپس با جستجوی بیشتر به سرقت زعفران‌ها پی برده است.

وی گفت: در پی این اظهارات، همسر شاکی نیز مورد بازجویی قرار گرفت و او به کارآگاهان گفت در زمان حادثه زن جوان همسایه به وی آبمیوه مسموم تعارف و او را بیهوش کرده است.

کارآگاهان پایگاه شرق سپس با استفاده از اطلاعات به دست آمده در عملیاتی ضربتی با هماهنگی مقام قضایی، زن جوان همسایه را دستگیر کردند که این متهم در بازجویی‌ها به سرقت ۸ کیلوگرم زعفران با همدستی سه مرد و یک زن دیگر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه ارزش تقریبی زعفران‌های مسروقه ۵۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود، خاطرنشان کرد: همدستان این متهم نیز در عملیات‌های جداگانه کارآگاهان به دام افتادند و زعفران‌های دزدیده شده نیز در بازرسی از مخفیگاه آنان کشف و به شاکی بازگردانده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.