پیشنهاد سردبیر

کرمان- امام جمعه نمین گفت: ناهماهنگی گفتار و رفتار مسئولان ضربه ای مهلک بر پیکره نظام و اعتقادات مردم وارد می کند.

هماهنگی گفتار و رفتار مسئولان باعث تقویت نظام است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام صفر یوسف زاده صبح پنج شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین بهمن را فرصت طلایی برای تبیین مواضع نظام و انقلاب برای مردم دانست و اظهار کرد: در این ماه باید عملکرد دولت را به صورت شفاف برای مردم تبیین کنیم و از طریق انعکاس در فضای رسانه ای به گوش مخاطبان برسانیم.

وی تطابق گفتار و کردار مسئولان را باعث تقویت نظام اسلامی دانست و افزود: اگر مسئولان نتواند رفتار و حرف هایشان را با هم منطبق کنند ضربه ای مهلک بر پیکره نظام و عقاید و اعتقادات مردم وارد می شود.
امام جمعه شهرستان نمین با اشاره به اینکه مدیران و کارکنان ادارات باید نسبت به اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی حساسیت داشته باشند، گفت: اصلاح ساختار تربیتی و فرهنگی در جامعه باید از سنین کودکی و از دوره دبستان انجام شود تا افراد در آینده بتوانند در مقابل تهاجم فرهنگی از خود و جامعه محافظت کنند.
دهه فجر نماد عملکرد همه مسئولان است

فرماندار نمین نیز در این جلسه با بیان اینکه در ایام دهه فجر مانند سال های گذشته چندین پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح خواهند شد، اظهار کرد: اولویت برنامه های شهرستان موضوع اقتصاد مقاومتی است و تمامی مسئولان باید به بحث اشتغال و کارآفرینی توجه ویژه ای داشته باشند.

فرهاد عبدالعلی پور ادامه داد: دهه فجر نماد عملکرد همه مسئولان بوده و ارتباطی به جناح های سیاسی ندارد و باید تلاش کنیم اتحاد و همدلی عموم مردم در این ایام بیشتر شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در بحث اشتغال جوانان در سطح شهرستان نمین افزود: در جذب نیرو برای کارخانجات و کارگاه های تولیدی و صنعتی تلاش کرده ایم نیروهای بومی و متخصص و کارآمد را بپذیریم و از پذیرش افرادی که مسئولان سفارش آن ها را کرده اند، اجتناب شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.