یزد- استاندار یزد گفت: حضرت امام (ره) آمد تا سربلندی و عزت این مردم را حفظ کند و داستان انفاس مسیح و عصای موسی تجدید شود، تا تبر ابراهیم بر زمین نماند و بُت های زمین فرو شکند، امام با پیامی از نور، وحدت کلمه، ایمان، ظلم ستیزی و خدا محوری آمد.

حضرت امام (ره) آمد تا سربلندی و عزت این مردم را حفظ کند

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد میرمحمدی اظهارداشت: بار دیگر کاروان دهۀ فجر با بار گران خاطرات روزهای آتش و خون و قیام فرا می‌رسد و یاد آن ایام لبالب از عشق و ایثار و امید و لبریز از نور و شور و شرف را در دلها زنده می کند.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران جهان را به بیداری و استکبار ستیزی فرا خواند و حضرت امام خمینی(ره) چون خورشیدی از غرب دمید، پس از پانزده سال دوری از وطن بر قلب و جان مردم وارد شد و در ترنّم‌های زیبای بوی گل و سوسن و یاسمن آمد، فراق مردم وطنش پایان پذیرفت و پای بر دیده‌ها نهاد . 
میرمحمدی تصریح کرد: اینجانب آغاز دهۀ مبارک فجر را به ملّت قهرمان و فجرآفرین ایران اسلامی به ویژه مردم نجیب، شریف، مؤمن و همیشه درصحنۀ استان دارالعبادۀ یزد تبریک عرض می کنم و برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت تدبیر و امید و همه خادمین نظام، عزّت روز افزون، توفیق، سربلندی و سلامتی آروز می کنم.

استاندار خاطرنشان ساخت: با گرامیداشت یاد شهیدان انقلاب اسلامی به روان پاکشان درود می فرستم و به همه جانبازان، آزادگان، آزادمردان، بسیجیان، مُخلصان و همۀ فرهیختگان و انقلابیون که برای دوام انقلاب اسلامی و حفظ ارزشهای حضرت امام(ره) و شهیدان تلاش می کنند، عرض ارادت و احترام دارم.
وی افزود: اینک انقلاب اسلامی ما که پرتویی از انقلاب آزادی بخش عاشوراست، موج گُستر گشته و جهان را به بیداری، استکبار ستیزی و فجرآفرینی فرا خوانده است و رسالتی بر دوش ماست تا همچنان بمانیم و بدانیم و سمند اندیشه را به آیندۀ روشن عشق برانیم که فردا از آن حق طلبان است.
استاندار گفت: در فضای معطّر دهۀ فجر پیمانی دوباره با شهیدان می‌بندیم و لحظه ای از این عشق دریغ نمی‌ورزیم؛ لحظه لحظۀ این بهار سبز را قدر می‌دانیم و برای آبادانی، رفاه، عدالت اجتماعی و شکر نعمتهای الهی با همدلی و هم‌زبانی تلاشی مضاعف خواهیم داشت و در همۀ امور از خدای منّان یاری می‌جوئیم و توفیق ملّتهای اسلامی را از خدای یکتا مسئلت می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.