اصفهان- مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی امروز همزمان با سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی با حضور پرشور مردم استان اصفهان در خیمه گلستان شهدا برگزار شد.

ملت‌های مظلوم و انقلابیون جهان با انقلاب ایران همراه هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این مراسم یکی از حامیان انقلاب اسلامی از کشور جمهوری سیرالئون ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن اتیام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: اکنون پس از گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، جای شهدای عزیز میهن اسلامی خالی است اما شما پرچم‌داران این مرز و بوم، مسؤولان و نیروهای امنیتی کشور افتخار انقلابیون و شیعیان جهان هستید.

محمد بن صانع تاکید کرد: شما ملت ایران «ما می‌توانیم» را اثبات کردید، انقلاب ایران امروز تنها نیست و همه ملت‌های مظلوم و انقلابیون جهان با این انقلاب همراه هستند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: این دستاوردها قابل شمارش و اندازه‌گیری نیست، اما همه ملت ایران قدر این دستاوردها را دانسته و برای مقابله با استکبار جهانی در حال تلاش هستند.

حامی انقلاب اسلامی از کشور جمهوری سیرالئون در ادامه امنیت را دارای دو بعد مادی و معنوی معرفی کرد و گفت: دشمن از بعد معنوی امنیت ایران می‌ترسد، باید هم بترسد! امنیت ایران مصداق این آیه قرآن است که خداوند می‌فرماید: «إِلاَّ الَّذینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ وَ تَواصَوْا بِالْحَقِّ وَ تَواصَوْا بِالصَّبْرِ»

وی تصریح کرد: صدای امام شما به کشور ما رسید و ما آن را لبیک گفتیم، این افتخار ماست، امروز روزی است که دشمن از آن می‌ترسید؛ قبل از انقلاب ایران در کشور ما سفارتخانه نداشت، اما امروز سفارتخانه دارد، درب خانه فرهنگ ایران در کشور ما باز است و مدارس شیعه در کشور ما وجود دارد.

در حاشیه این مراسم جشن آغاز دهه مبارک فجر با حرکت ۱۲۰۰ تاکسی‌ از خیابان فرایبورگ تا گلستان شهدای اصفهان به صورت نمادین و با برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران برگزار و یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان حادثه ساختمان پلاسکو گرامی‌داشته شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.