قوچان- امام جمعه قوچان گفت: با تاکید بر این مطلب که با لفاظی نمی شود موضوعات و مشکلات را حل کرد بلکه باید با عمل همراه باشد افزود: انقلاب اسلامی دارای چارچوب های قانونی تعریف شده ای است و اگر شخصی بخواهد در توسعه عقب نماند باید پا به پای انقلاب بدود.

مشکلات با لفاظی قابل حل نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد علی دستجردی شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت دهه فجر شهرستان قوچان با بیان اینکه امام خمینی (ره) در عرصه بین الملل کار خارق القاعده ای انجام داد اظهار داشت: امام(ره) تفکر اعتقادی، تفکر امامت و ولایت را در انقلاب به اثبات رساند که اثرات وجودی آن در انقلاب نیز نمایان است.

وی با اشاره به این مطلب که انقلاب اسلامی همانند انقلاب امام حسین (ع) اثرات ظلم ستیزی را در کالبد وجودی خود داشته است افزود: باید بحث نفوذ پذیری را در جامعه جدی بگیریم و در تمام مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی در رفتارهای اجتماعی مان نیز آن را رعایت کنیم.

دستجردی با بیان اینکه هر دولتی که سرکار می آید دارای تفکرات خاصی است و در زیر چتر ولایت قرار دارد خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم شهرمان پیشرفت کند باید همه تفکرات و سلایق را کنار هم بگذاریم و در مسایل از آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: همه مردم زیر چتر قانون قرار دارند و در تفکرات انقلاب سهیم هستند و هرجا کسی احساس نگرانی کند با گفتمان و گفتگو آن مشکل را حل خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.