مشهد- معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان مراسم افتتاح و بهره برداری از پنج پروژه عمرانی زیربنایی در شهر جدید بینالود گفت: تأمین نیازهای دسترسی شهری و زیربنایی برای توسعه اجتماعی اهالی بینالود در دستور کار این وزارتخانه است.

انجام مطالعات راه اندازی قطار حومه‌ای مشهد-بینالود

به گزارش قدس آنلاین، محسن نریمان افزود: امروز شاهد افتتاح یک درمانگاه و هنرستان تخصصی وهوشمند فرامنطقه‌ای در بینالود هستیم که علاوه برپوشش تحصیلی شهروندان می‌تواند پاسخگوی نیاز روستاها و حومه این شهر باشد.

وی ادامه داد : همچنین با آغاز عملیات اجرایی تکمیل تقاطع غیر همسطح ارتباط بین بخش مسکونی شمال و جنوب بینالود -که می‌تواند تردد شهروندان این شهر را تسهیل نماید-در جذب ساکنین به این شهرجدید مؤثر خواهد بود.

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به محیط زیست و هوای بسیار سالم در شهر جدید بینالود ادامه داد: این شهر با استفاده از انرژی‌های پاک می‌تواند به عنوان یک شهر سبز معرفی شود و میزبان اجرای طرح‌های گردشگری در استان باشد.

نریمان همچنین گفت: جهت تردد ایمن شهروندان این شهر با مشهد در نظر داریم با استفاده از ظرفیت خط ریلی مشهد- تهران قطار حومه‌ای مشهد بینالود را راه اندازی نماییم که در حال حاضر مشاور در حال انجام مطالعات و طرح‌های مربوط به این پروژه می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.