انتخابات

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «شایعه‌سازانی که فصل گذشته در مورد مصدومیت من سیاه نمایی کردند را به خدا واگذار می‌کنم.»<BR> <BR>

حرف و حدیثهای اخراجی های سرخپوش

* اولادی: شایعه‌سازان را به خدا واگذار می‌کنم
مهرداد اولادی درباره حضور نداشتن در لیست دنیزلی اظهار داشت: «همانطور که همه می‌دانند سال بسیار بد و سیاهی را پشت سر گذاشتم. متاسفانه مصدومیت‌های پی‌درپی اجازه نداد تا برای پرسپولیس بازی‌های زیادی انجام دهم و به همین دلیل دنیزلی صلاح دانست در لیستش نباشم.»
وی افزود: «در هر صورت به 10 بازیکنی که در لیست دنیزلی هستند، تبریک می‌گویم خوشبختانه سر خواستن من دعوا است و هیچوقت سر نخواستن من دعوا نبوده. در فوتبال امارات، ملوان و همین پرسپولیس سربلند بودم و خوشحالم که هیچوقت نمره منفی نگرفتم اما امسال مصدومیت امان من را برید.»
اولادی ادامه داد: «متاسفانه در فوتبال ما هیچ نگاهی به مصدومان نمی‌شود. مسعود شجاعی در اوساسونا مصدوم شد اما این باشگاه با او قراردادش را تمدید کرد اما در فوتبال ما چه کاری انجام می‌دهند؟ اگر بازیکن ما مصدوم شود، معلوم نیست که باید چه کار انجام دهد و آیا به فکر او هستند یا خیر.»
وی افزود: «به آینده‌ام خوشبین هستم، اگر در پرسپولیس نمانم در تیم‌های دیگر به نحو احسن خودم را ثابت خواهم کرد.»
مهاجم سابق ملوان در این خصوص که گفته می شود علاقه نداشت زودتر مصدومیتش خوب شود، گفت: «هر فردی که این حرف را زده اول به خدا واگذارش می‌کنم. کدام بازیکن بی‌عقلی است که دوست نداشته باشد برای تیمش به میدان برود؟ اگر من بازی می‌کردم امروز قطعا در لیست دنیزلی بودم.»
وی افزود:‌‌ «آقایان فراموش نکنید پارسال چه پیشنهادهایی داشتم و به خاطر قلبم پرسپولیس را انتخاب کردم حتی در پاره‌ای از اوقات در فصل گذشته با هزینه خودم به فیزیوتراپی می‌پرداختم تا جایی که پزشک پرسپولیس از من می‌پرسید چرا اینقدر برای خوب شدن شوق و اشتیاق بسیاری داری اما متاسفانه مصدومیت اجازه نداد به هدفم در پرسپولیس برسم.»
اولادی خاطرنشان کرد: «حتی با وضعیت مصدومیتم علیرغم اینکه اجباری نبود باز هم در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا می‌کردم اما امسال تمام شد و من برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.»
 

* بادامکی: خودم قصد ترک پرسپولیس را داشتم
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «از دنیزلی تشکر می‌کنم که کار ما را راحت کرد اما من قبل از اعلام لیست نفرات مازاد قصد رفتن از پرسپولیس را داشتم.»
حسین بادامکی در خصوص خط خوردن نامش از لیست پرسپولیس اظهار داشت: «بالاخره باید قبول کنیم هر آمدن یک رفتنی هم دارد. مشکل خاصی ندارم و من از پرسپولیس جدا شده‌ام.»
وی افزود: «قبل از اینکه دنیزلی این لیست را اعلام کند من قصد جدایی از پرسپولیس را داشتم و الان هم بازیکن آزادم و به 3 پیشنهاد تیم‌های دیگر فکر می‌کنم.»
بادامکی در پاسخ به سوالی که دلیل نتیجه نگرفتن پرسپولیس در فصل جاری چه چیزی بود گفت: «تنها مشکل ما بدشانسی نبود بلکه مشکلات زیادی داشتیم که نمی‌شود آنها را به پای بدشانسی گذاشت. من معتقدم تیم بسیار خوب و پرمهره‌ای داشتیم. پس از اینکه از اول فصل انگیزه لازم را برای موفقیت داشتیم اما مشکلاتی بود که اجازه نداد با روحیه، اعتماد به نفس و جاه‌طلبی در بازی‌ها ظاهر شویم. متاسفانه بچه‌ها هم از روز اول تحت فشار بودند و همین موضوع در روند آنها تاثیر گذاشت.»
بادامکی ادامه داد: «تغییر و تحولات زیاد یکی از دلایل این موضوع بود. تا می‌آمدیم جمع شویم دوباره اتفاقات دیگری می‌افتاد. متاسفانه سال خیلی بدی را در پرسپولیس داشتم و امیدوار هستم این تیم در آینده موفق شود.»
وی در پاسخ به سوالی که آیا فکر می‌کردید در لیست مازاد دنیزلی باشید گفت: «خدا را شکر می‌کنم که دنیزلی تکلیف ما را روشن کرد به این مسائل فکر نکردم که در لیست پرسپولیس باشم یا خیر اما خیالم امروز از این بابت راحت شد. من منتظر اعلام این لیست نبودم چون خودم هم می‌خواستم از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شوم. امیدوارم با یک انتخاب درست فصل خوبی را سپری کنم.»
وی در پایان خاطرنشان کرد: «تمام تلاشم را در طول مدتی که در پرسپولیس بودم انجام دادم و هیچ وقت نسبت به پیراهن این تیم بی‌تعصب نبودم. به جز سال 1390 روزهای خوبی را با پرسپولیس داشتم که هرگز فراموش نمی‌کنم.»
 

* فشنگچی: به لیست دنیزلی فکر نکرده بودم
امیرحسین فشنگچی در خصوص پیشنهاد صبای قم به وی اظهار داشت: «پس از اینکه بازی با الاتحاد به پایان رسید و به تهران آمدیم صحبت‌های زیادی مبنی بر حضور من در برخی از تیم‌ها به گوش رسید اما من با هیچ تیمی مستقیما صحبت نکردم.»
وی درباره حضورش در لیست دنیزلی نیز گفت: «این برای من یک موفقیت است که در لیست دنیزلی حضور دارم. اگر با باشگاه پرسپولیس به توافق برسم مثل خیلی از بازیکنان تیم باید سپاسگزار خدا باشم که دوباره می‌توانم به این تیم بزرگ خدمت کنم. من امیدوارم که امسال بتوانیم ناکامی‌های فصل گذشته را جبران کنیم.»
فشنگچی در پاسخ به سوالی که آیا فکر می‌کردی در لیست دنیزلی جایی داشته باشی گفت: «در این باره هیچ فکر خاصی نمی‌کردم و سرم به کار خودم بود.»
وی درباره نتیجه نگرفتن پرسپولیس در فصل گذشته گفت: «تغییرات مربی و مدیریت باعث شد تا بازیکنان فراز و نشیب‌های زیادی داشته باشند. متاسفانه اشتباه خودمان بود که بعضی از جام‌ها را از دست دادیم. انشاءالله فصل بعد این اتفاق نمی‌افتد.»
 

* نورمحمدی: به لیست دنیزلی فکر نمی‌کردم
رضا نورمحمدی درباره حضورش در لیست دنیزلی برای ادامه همکاری با قرمز‌پوشان اظهار داشت: «از وقتی که پیراهن پرسپولیس را پوشیدم هیچ وقت به فکر این نبودم که چرا برای پرسپولیس به میدان رفتم یا خیر، چون همیشه به دنبال موفقیت این تیم بودم و آنچه در توان داشتم با تمام تلاشم به معرض نمایش گذاشتم.»
وی افزود: «خدا را شکر می‌کنم که در لیست دنیزلی جا دارم. این موضوع خیلی مهم است که مربی یک بازیکن را قبول داشته باشد. متاسفانه ما فصل گذشته سال خوبی را نداشتیم اما خوشحالم که از دنیزلی نمره قابل قبولی گرفتم.»
نورمحمدی ادامه داد: «خبر حضورم در بین 10 بازیکن پرسپولیس که دنیزلی آنها را تائید کرده من را غافلگیر کرد و امیدوار هستم در صورتی که با این تیم به توافق برسم سال تلخ 1390 را فراموش کنیم.»
وی در پاسخ به سوالی که پرسپولیس به دنبال مدافعان بزرگی است، گفت: «این موضوع اشکالی ندارد. پرسپولیس تیم بزرگی است، یک تیم بزرگ هم 22 بازیکن بزرگ می‌خواهد. من اگر ماندم قطعا با توجه به اینکه عاشق رقابت هستم رقابت می‌کنم اگر این توان در من بود در ترکیب اصلی قرار می‌گیرم در غیر این صورت سعی می‌کنم روز به روز بهتر شوم.»
وی در پایان تاکید کرد: «برای تمدید قراردادم باید با مسئولان باشگاه صحبت کنم و امیدوار هستم که افتخار این را داشته باشم 1 سال دیگر در پرسپولیس بمانم. من باز هم تکرار می‌کنم در هر بازی که به میدان رفتم دنبال این نبودم در آینده در پرسپولیس باشم یا نباشم. همیشه بهترین عملکردم را در روزی که پیراهن پرسپولیس را پوشیدم به نمایش گذاشتم.»

 

* کاظمیان: ثابت می کنم دنیزلی اشتباه کرده است

جواد کاظمیان درباره قرار نگرفتنش در فهرست 10 بازیکن فصل آتی تیم پرسپولیس اظهار داشت: «من هم امروز این موضوع را از طریق سایت باشگاه متوجه شدم. جالب اینجاست همین امروز هم جدولی را دیدم که متوجه شدم با 30 گل بهترین گلزن پرسپولیس در همه ادوار لیگ برتر هستم. اگر آن سال ها هم در امارات نبودم، این آمار افزایش پیدا می کرد.»

وی ادامه داد: «در فصلی که گذشت 6 گل زدم ، 5 پاس گل دادم و 5 پنالتی گرفتم. فکر می کنم با توجه به تعداد دقایقی که بازی کردم آمارم از مهاجمان دیگر پرسپولیس بهتر بود. وقتی متوجه شدم در فهرست فصل آتی پرسپولیس برای فصل آتی قرار ندارم، شوکه شدم اما بعدا که کمی فکر کردم آرام شدم و حالا می گویم این موضوع اصلا برایم مهم نیست. فوتبال سلیقه است و این اتفاقات برای هر بازیکنی رخ می دهد.»

کاظمیان تاکید کرد: «جوان 20 ساله نیستم که با این اتفاقات ناراحت شوم. من در زمان حضور استیلی بیشتر برای پرسپولیس بازی می کردم اما با حضور دنیزلی آمار بازی هایم به شدت افت کرد. در ابتدای فصل به تیم ملی هم دعوت شدم و قطعا کی روش عاشق چشم و ابروی من نبود که به تیم ملی مرا دعوت کرد و حتما عملکرد خوبی داشتم که این اتفاق افتاد.»

وی در پاسخ به پرسشی دراین باره که آیا جدایی اش از پرسپولیس خطی بود گفت: «امیدوارم این انتخاب ها خطی نباشد و این فهرست باعث شد انگیزه ام بیشتر شود. در فصل آتی با انتخاب خوبی که انجام می دهم، دوباره ملی پوش می شوم و ثابت می کنم دنیزلی اشتباه کرده است.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.