به گزارش «قدس آنلاین»، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در جدیدترین اطلاعیه خود از هموطنان تقاضا کرده صرفاً از دفاتر خدمات مسافرت هوایی مجاز و معتبر که از سازمان هواپیمایی کشور مجوز دارند بلیت تهیه کرده و با مراجعه به سایت سازمان به آدرس http://cao.ir لیست دفاتر مجاز را مشاهده کنند و در صورت داشتن پیشنهاد، انتقاد و شکایات اقدام کنند.
در این اطلاعیه آمده است: هموطنان عزیز در سفرهای خارجی قرارداد کامل، بیمه مسافرتی و استفاده از راهنمای فارسیزبان و سایر خدمات را از دفتر خدمات مسافرتی مطالبه کنند.
همچنین با تماس با شماره ۱۹۹ از زمان پرواز هواپیمای خود مطمئن شده و در زمان مقرر قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند.
هموطنان چنانچه در سفرهای خارجی و در کشور مقصد با مشکلی مواجه شدند مراتب را به نماینده دفتر خدمات مسافرتی اطلاع دهند، ضمن اینکه سفارتخانهها و نمایندگیهای جمهوری اسلامی در کشور مقصد نیز آماده پاسخگویی و راهنمایی هستند.
براساس اعلام دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات با شماره ۰۹۶۲۹ تعیین شده است.
نظر شما