به گزارش قدس انلاین، دلاور بزرگ نیا اظهار داشت: این واحدها از ۲۵ اسفند ۹۵ تا دوم فروردین امسال با نظارت مستمر گشت های نظارتی به خاطر ارائه و به دلیل نبود ارائه خدمات مطلوب و استانداردهای لازم شناسایی و تشویق و تنبیه شدند.
وی افزود : در این مدت یکهزار و ۳۵۰ مورد بازدید نظارتی از واحدهای پذیرایی ، اقامتی و رفاهی استان انجام شد.
مدیر کل میراث فرهنگی مازندران گفت: رعایت مسایل بهداشتی، نظافت، تمیزی و تزئین سالن پذیرایی، رعایت نکات بهداشتی در آشپزخانه ، داشتن نمازخانه و رسیدگی به آن، رعایت تنوع و کیفیت غذایی، داشتن تجهیزات اعلام و اطفای حریق، دارا بودن پروانه فعالیت و رعایت نرخ مصوب را از معیارهایی است که وضعیت واحدهای پذیرایی و اقامتی بر اساس آنها ارزیابی می شود.
وی افزود: تاسیسات گردشگری و اقامتی که بتوانند نکات مورد نظر را رعایت کنند از تشویق ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران برخوردار می شوند و در صورت رعایت نکردن و وجود کمبود ، تذکر دریافت می کنند .
بیش از ۴۰۰ واحد پذیرایی، اقامتی و رفاهی در مازندران خدمات مورد نیاز را به مسافران نوروزی ارائه می دهند.
نظر شما