بیرجند-رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند جنوبی از سفر وزیر بهداشت به خراسان جنوبی خبرداد وگفت: در این سفر با پیگیری‌های انجام شده بخش نازایی و ناباروری در خراسان جنوبی راه‌اندازی می شود.

بخش نازایی و ناباروری در خراسان جنوبی راه‌اندازی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، کاظم قائمی ظهر چهارشنبه در نشست خبری از سفر ۱۹ فروردین ماه وزیر بهداشت به خراسان جنوبی برای افتتاح بیمارستان فردوس خبر داد واظهار داشت: وزیر بهداشت درسفر به شهرستان فردوس بیمارستان حضرت رسول (ص)  ومرکز جامع و پایگاه اورژانس ۱۱۵ اسلامیه را افتتاح خواهد کرد.

وی بیان کرد: راه‌اندازی اورژانس بیمارستان بشرویه، فردوس وافتتاح کلنیک‌های مختلف در خراسان جنوبی ازدیگر برنامه‌هایی است که تلاش می‌شود در سال ۹۶ انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به برنامه‌های سال ۹۶ گفت: امسال بخش سوختگی در بیمارستان امام رضا(ع)   بیرجند با امکانات ویژه به بهربرداری می‌رسد که اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود:تلاش می‌شود مرکز بهداشت مرکز استان تا دو ماه آینده افتتاح شود و فاز دوم بیمارستان رازی با استقرار کامل بخش قلب و آوردن دستگاه آنژیو تا اواخر اردیبهشت ماه یا خردادماه به طور کامل بهره‌برداری می‌شود.

قائمی افزود: عملیات اجرایی ۱۰۱ پروژه بهداشتی آغاز شده که امیدواریم این پروژه‌ها در سال ۹۶ به اتمام برسد و تلاش کردیم تا بخش نازایی و ناباروری که مهم‌ترین نیاز مردم خراسان جنوبی است امیدواریم درسال ۹۶ بتوانیم آن را راه‌اندازی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.