تحولات منطقه

شهرکرد-رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: اصحاب رسانه در طرفداری از کاندیداهای ریاست جمهوری آخرت خود را به دنیای دیگران نفروشند و از بزرگنمایی کردن بپرهیزند تا با واقع گرایی مردم را در انتخاب اصلح یاری دهند.

اصحاب رسانه در انتخابات آخرت خود را به دنیای دیگران نفروشند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رضا سعیدی ظهر پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری می‌توانند با بهره‌مندی از ظرفیت خود در احیا و ترویج معروفات و منکرات اقتصادی، خانوادگی، سیاسی، اداری، قضایی، نظامی و علمی تلاش کنند.

وی افزود: امر به معروف و نهی ازمنکر منحصر به قشر یا گروه خاصی نیست و طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده این واجب الهی باید علاوه بر عموم مردم در سطح نخبگان و دولتمردان هم تحقق یابد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر  استان تصریح کرد: یک هیئت اندیشه‌ورز با عضویت اساتید، دانشگاهیان و روحانیون و اصحاب رسانه و فعالان حوزه فضای مجازی با محوریت اهداف این ستاد در حال شکل گیری است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌هایی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر گفت: به منظور ترویج این فرهنگ سال گذشته  ۱۷۵ برنامه مختلف از جمله پخش هزار و ۶۰۰دقیقه برنامه، آموزش هزار و ۷۵۰ گروه اجرا و شورای امر به معروف در دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شد.

  سعیدی در ادامه  همگانی شدن دعوت به خیر و اجرای اصل۸ قانون اساسی در تحقق امربه معروف و نهی از منکر را از اهداف کلان این ستاد برشمرد و افزود:گسترش و ترویج و کار آمدی نظام اجرایی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و حمایت از شأن و منزلت عامران به معروف و ناهیان از منکر از اهداف راهبردی این ستاد است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت:قوم‌گرایی و استفاده ابزاری از جوانان برای کسب رأی از معضلات انتخابات است.

سعیدی در پایان خاطر نشان ساخت:اصحاب رسانه در طرفداری از کاندیداهای ریاست جمهوری آخرت خود را به دنیای دیگران نفروشند و از بزرگنمایی کردن بپرهیزند تا با واقع گرایی مردم را در انتخاب اصلح یاری دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.