اهواز- رئیس بازرسی شورای های حل واختلاف خوزستان با بیان اینکه ۳ هزار و ۷۱۲ فقره پرونده به شورای های حل و اختلاف خانواده اهواز ورود کرده است اظهار کرد: ۲ هزار و ۳۱۲ فقره از این تعداد پرونده مختومه شده است.

بیش از ۲ هزار پرونده در مجتمع شورای حل و اختلاف اهواز مختومه شد

معصومه سرخی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، با اشاره به اینکه شورای حل واختلاف استان خوزستان در کشور جایگاه یازدهم را به خود اختصاص داده، اظهار کرد: همچنین در دو قسمت بازرسی و امور سامانه نیز در سطح کشور به عنوان نمونه شناخته شده ایم.

وی افزود: در سال گذشته نیز ۴۱۱ فقره جهت ارشاد به بازرسی شوراها ی حل و اختلاف استان مراجعه کردند.

سرخی بابیان اینکه ۳۸۵ فقره نامه به شهرستان ها برای مراجعه مکاتبه شده است گفت: در بحث اخبار و شکایت هایی ۳۷ فقره به بارزسی استان اعلام شده و همچنین ۴۵۳ مورد بازرسی از کل شعب شوراهای حل و اختلاف استان  به صورت محسوس و نامحسوس داشته ایم.

رئیس بازرسی شورای های حل و اختلاف خوزستان ادامه داد: در تمامی شعب شورای های حل واختلاف استان نیز جهت پیشنهادات، انتقادات و نظرات سامانه ایمیلی و همچنین شماره تماس ۰۹۱۶۷۸۱۸۲۳۰ به صورت شبانه روز پاسخگواست.

 سرخی بابیان اینکه تمامی روسای دادگستری با شورای های حل و اختلاف در سطح استان  همکاری بسیار خوب داشتند، اظهار کرد: تاکنون عدم همکاری از سوی هیچ کدام از روسای دادگستری نداشتیم.

وی بیان کرد: مجتمع خانواده در بحث نفقه، مهریه و جهیزیه تا سقف ۲۰ میلیون تومان توسط شعب شوراهای حل واختلاف قابل رسیدگی است و اکثرا حاضر به مصالحه نیستند.

رئیس بازرسی شورای های حل واختلاف خوزستان با اشاره به اینکه ۴۰۱ فقره در خانواده صلح وسازش کردیم، افزود: عمدتا طرفین دعوا نیز در این موارد کوتاه نمی آیند.

سرخی با بیان اینکه ۳ هزار و ۷۱۲ فقره پرونده به مجتمع خانواده شورای های حل و اختلاف اهواز ورود کرده است اظهار کرد: ۲ هزار و ۳۱۲ فقره از این تعداد پرونده مختومه شده است.

وی در پایان به خانم های خوزستانی نیز مژده ای داد و گفت: شعب های ۲۷ و ۲۸ اهواز توسط روسای و اعضای خانم اداره می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهروز ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
    متاسفانه رای که برای من صادر شد بسیار غیر منطقی از نظر شرع بود وهر سوالی که مطرح کردیم که چرا این رای را صادر کردین جوابی نداشتند مستاجر ۶ماه قراردادش تمام شده بود وحاضر به تخلیه نشد رای دادگاه این بود که مستاجر تا هر وقت دلش خواست بنشیند ومالک حق اعتراض ندارد باور میکنید توی جنگل هم این رای رو نمیدن وقتی حکم رو شنیدم فکر کردم دارم خواب میبینم واقعا کسی هست به داد ما برسد یا نه .
  • بهروز ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
    بستن پرونده که کاری نداره میزان رضایت مهم هست