بجنورد- معاون آموزش پژوهشی و دانشجویی مجتمع آموزش عالی و فنی و مهندسی اسفراین گفت: سه کنفرانس ملی مهندسی مواد، مهندسی شیمی و ایمنی صنعتی، کنفرانس ملی مکانیک- عمران و فناوری های پیشرفته و کنفرانس ملی دستاوردهای نوین در برق ، کامپیوتر و صنایع به مدت دو روز در ۱۹ و ۲۰ مهر ماه سال جاری در مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین برگزار می شود.

سه کنفرانس ملی در مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی و فنی و مهندسی اسفراین، دکتر عباسی با بیان اینکه تا کنون تعداد ۳۰۰ مقاله جهت شرکت در این کنفرانس ها ارسال شده است افزود: علاقه مندان می توانند مقالات خود را تا ۱۵ شهریور به این مجتمع ارسال کنند و اعلام نتایج نیز یک هفته پس از ارسال مقالات اعلام خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این کنفرانس ها را فراهم آوردن زمینه های همکاری بیشتر بین پژوهشگران با ارائه آخرین دستاوردهای علمی و ایجاد موقیعت برای تبادل نظر و آشنایی بیشتر دانشجویان با آخرین پیشرفت ها در زمینه های نظری و کاربردی این رشته ها اعلام نمود.

گفتنی است؛ تمامی مقالات پذیرفته شده در کنفرانس، در سامانه سیویلیکا و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام «آی.اس.سی» نمایه خواهد شد و مقالات برتر نیز در مجلات علمی پژوهشی و علمی تخصصی به چاپ خواهد رسید.

علاقمندان می توانند برای اطلاع بیشتر به سایت مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.