تحولات منطقه

اهواز_ محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نمایشگاه مطبوعات را مانوری تبلیغاتی برای انتقال تجارب و گسترش ارتباطات میان رسانه‌ها،دانست.

نمایشگاه مطبوعات مانوری تبلیغاتی برای گسترش ارتباطات میان رسانه‌هاست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات تهران اظهار کرد: نمایشگاه مطبوعات یک رویداد فرهنگی مهم است که می‌تواند در مراودات حرفه‌ای فرهنگی و گسترش اطلاعات تخصصی خبرنگاران در عرصه های مختلف تاثیر گذار باشد.

وی از مشارکت ١٣٠ نشریه استانی فعال در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات خبر داد و گفت: هدف از مشارکت در این نمایشگاه، نشان دادن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوزستان از طریق رسانه‌هاست که همه نشریات چاپی مجوز دار در این نمایشگاه به عرضه نمایش در آمده‌ است.

گفتنی است، حضور در نمایشگاه مطبوعات یکی از برنامه‌های تقویم فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان است که هر ساله از ٥ تا ١٢ آبان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.