سید احمد علوی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: در راستای تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مشترکان گاز طبیعی، از ابتدای آبان ماه امسال تمامی خدمات مرتبط با شرکت گاز صرفا در دفاتر پیشخوان دولت ارائه می شود.
مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی افزود: با هدف افزایش رضایتمندی مشترکان، دسترسی آسان به خدمات و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان، از تاریخ اول آبان ماه ۹۷، تمام خدمات مرتبط به شرکت گاز استان شامل ۲۱ خدمت، صرفا در دفاتر پیشخوان دولت مستقر در سطح شهر ارائه می شود.
وی افزود: مراکز امور مشترکین شرکت گاز استان در مناطق هشت گانه مشهد و نواحی شهرستانها پس از تاریخ اعلام شده دیگر امکان ثبت درخواست های شهروندان را نخواهند داشت.
علوی با اشاره به گستردگی فعالیت دفاتر پیشخوان دولت در ۴۶۵ مرکز در مشهد و شهرستانهای خراسان رضوی اضافه کرد: با اجرای این طرح شهروندان می توانند در نزدیک ترین محل زندگی خود نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.
وی تصریح کرد: ۲۱ خدمت برون سپاری شده این شرکت در دفاتر پیشخوان دولت شامل، اشتراک پذیری، ارائه قبض المثنی، ارائه استعلام بدهی، استعلام سازمانها، تغییرنام، اصلاح آدرس، ثبت رقم کنتور، اصلاح قبض، تغییر ظرفیت، تغییر نوع مصرف، رفع اشکال قبض گاز، تست کنتور، نصب علمک، جمع آوری تجهیزات، جابه جایی علمک، قطع و وصل مجدد، ارائه جزئیات محاسبه صورتحساب، تفکیک کنتور، درخواست فسخ و تعویض کنتور گاز می باشد.
وی با بیان اینکه سامانه مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز خراسان رضوی به شماره ۳۷۰۷۴، آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات شهروندان برای نظارت بر حسن اجرای این طرح است، ادامه داد:استان خراسان رضوی هم اکنون دارای دو میلیون و ۱۹۹ هزار و ۳۲۳ مشترک گاز در بخش های مختلف مصرفی است.
انتهای پیام/
نظر شما