مدیرعامل موسسه رسانههای نوین آستان قدس رضوی افزود: قطعاً در فضای مجازی نیز بسیاری از علاقمندان معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بهویژه حضرت رضا(ع) در حال فعالیت هستند که هماهنگی و همکاری میان آنان با آستان قدس رضوی میتواند منشأ ثمرات فراوانی باشد و راه را برای نشر بیشتر معارف امام هشتم شیعیان بازتر کنند.
وی بیان کرد: بههمین منظور این موسسه در راستای انجام وظیفه و ماموریت خود در زمینه فضای مجازی اقدام بهجذب خادمیاران فضای مجازی در سراسر کشور کرده است.
خیرجو با بیان اینکه تاکنون 29 کانون خادمیاری شکل گرفته است، گفت: در حال حاضر در مشهد بیش از 120 نفر اعلام آمادگی کردند تا در تولید محتوای رضوی شامل پوستر، عکس، کلیپ و موزیک ویدئو در رابطه با امام رضا(ع) یا توزیع در کانالها و صفحات مجازی خدمترسانی کنند.
مدیرعامل موسسه رسانههای نوین آستان قدس رضویگفت: فرمهایی برای عضویت علاقهمندان در شبکه خادمیاران در نمایشگاه ارائه میشود تا مخاطبان عضو باشگاه شده و در این حیطه فعالیت کنند.
وی تولید مکتوب را در حوزه رضوی ارزشمند دانست و افزود: خدمات موثری توسط بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی، معاونت تبلیغات و سایر نهادها و موسسات فرهنگی در زمینه تولید محتوای مکتوب رضوی انجام شده، اما در حوزه فضای مجازی محتواهای تولید شده مناسبسازی نشده و موسسه رسانههای نوین تلاش دارد تا خلا موجود را پر کرده و این تولیدات را در فضای مجازی آمادهسازی و نشر دهد.
خیرجو ادامه داد: قطعا این نمایشگاه فتح بابی برای معرفی موسسه و محصولاتی که برای فضای مجازی تولید میشود، بوده، امید است بتوانیم در این حیطه موفق عمل کنیم.
گفتنی است؛ موسسه رسانههای نوین آستان قدس رضوی با ارائه موضوعاتی در حوزه تولید محتوا، رسانهها و نشر برخط، فضای وب و شبکههای اجتماعی از 2 تا 8 آذرماه پذیرای علاقهمندان در سالن بهار نمایشگاه رسانههای دیجیتال خراسان رضوی است.
انتهای پیام/
نظر شما