یزد - احمد فقیه خراسانی گفت: چهاردهمین جشنواره ایده های برتر و نمایشگاه فن بازار در استان یزد برگزار خواهد شد.

جشنواره ایده‌های برتر با نمایشگاه فن بازار در یزد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، احمد فقیه خراسانی معاون فناوری پارک علم وفناوری استان یزد امروز(دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، اظهارداشت : نمایشگاه فن بازار هر ساله به مناسبت هفته پژوهش دراستان برگزار می شود که در این نمایشگاه مهمترین و به روز ترین فناوری های  دستگاه های دولتی و خصوصی در این نمایشگاه  در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت .

وی افزود:  در سال جاری با تغییراتی که در روند برگزاری این نشست  صورت گرفت مدیریت برگزاری این نمایشگاه برعهده  رئیس  پارک علم وفناوری استان گذاشته شده است.  

فقیه خراسانی تصریح کرد: این نمایشگاه برای اولین بار در خارج از دانشگاه یزد و احتمال فراوان در کارخانه جنوب برگزار و این نمایشگاه از ۲۷ آذر تا ۲۹ آذر  برگزار  خواهد شد.

دبیر چهاردهمین جشنواره ایده های برتر گفت : برای ۲۰ ایده برتر غرفه رایگان در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است تا شرکت کنندگان بتوانند  ایده های خود را برای داوران ارائه بدهند  و داوری ها  و آئین اختتامیه این جشنواره نیز در همین محل  است.

معاون فناوری پارک علم وفناوری استان افزود :۲هزار و ۱۸۸ ایده به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال شده  که ۱۵ایده  به مرحله نهایی راه یافته  و ۱۰ ایده هم به عنوان  ایده های برتر نمایشگاه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت و هدف نهایی این نمایشگاه تشویق ایده دهندگان برتر است تا بتوانند در آینده  به تجاری سازی و ثبت شرکت برای کسب موفقیت های بیشر دست پیدا کنند.

و ی خاطر نشان کرد: مهلت ارسال ایده ها به دبیرخانه تا امروز(دوشنبه ۵ آذرماه) بوده و با توجه  به در خواستهای  صورت گرفته  زمان ارسال ایده تا ۵ روز دیگر تمدید شد  و علاقه مندان می توانند آثار و ایده های خود را تا پایان روز (شنبه) دهم آذر ماه به دبیر خانه نمایشگاه ارسال کنند.

فقیه خراسانی، هزینه درنظر گرفته شده برای این نمایشگاه را ناچیز عنوان کرد و افزود :  عمده هزینه های در نظر گرفته شده برای حق الزحمه داروان است و سایر هزینه ها  از جمله تبلیغات، با همکاری نهادهایی چون شهرداری تامین شده است .

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.