به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، تقی دولت آبادی رئیس سازمان اورژانس و مدیریت حوادث خراسان شمالی با بیان این که ۴۷ درصد تماس ها با ۱۱۵ استان مزاحمت تلفنی است، گفت: در ۹ ماه گذشته ۲۴ هزار و ۱۸۴ مورد مزاحمت تلفنی در مرکز اورژانس ۱۱۵ استان ثبت شده است.
وی تصریح کرد: تاخیر در خدمات رسانی به حادثه دیدگان با خطر جانی برای آنان همراه است و انتظار می رود مردم بیش از پیش با مرکز فوریت های پزشکی همکاری کنند و در این زمینه نیاز است از سوی دستگاه های ذیربط فرهنگ سازی شود.
وی افزود: پاسخگویی نیروهای عملیاتی اورژانس به مزاحمان تلفنی فرصت کاری و خدمات دهی بهینه را از این نیروها می گیرد.
این مسئول با اشاره به اینکه برای ایجاد مزاحمت به اورژانس هیچ توجیهی پذیرفته نیست، بیان کرد: حتی داشتن یک مزاحم تلفنی باعث می شود در همان لحظه یک نفر که احتیاج به ارائه خدمات پزشکی به موقع و سریع دارد از این خدمات محروم می شود.
انتهای پیام/
نظر شما