رئیس کانون انجمن‌های صنایع خراسان رضوی گفت: امروزه باید به فرهنگ و اقتصاد توجه ویژه‌ای صورت گیرد، چرا که این موارد دو بال توسعه هستند.

امروزه با کوچکترین شوکی سیستم‌های مالی ما بهم می‌ریزد
 
به گزارش قدس آنلاین ؛ محسن شرکا ، با بیان اینکه مهم‌ترین چالشی که امروزه انقلاب با آن مواجه شده فرهنگ و اقتصاد است، اظهار کرد: اقتصاد و فرهنگ دو بال توسعه هستند، ما در هردو مورد آن غفلت کردیم و به همین دلیل است که امروزه اقتصاد ما در هم پیچیده شده است.
وی با بیان اینکه امروزه اقتصاد ما پیچیده است و با کوچک‌ترین شوک سیستم‌های مالی و توزیع ثروت ما بهم می‌ریزد، تصریح کرد: همچنین ما آن انسجام و وحدت ملی لازم را نداریم، وزارت اقتصاد و دارایی، اقتصاد را فراموش کرده و فقط به دارایی چسبیده است.
رئیس کانون انجمن‌های صنایع خراسان رضوی با بیان اینکه بلایی که موسسات مالی و اعتباری بر سر مملکت آورد، نشان داد که ما استراتژِی اقتصادی نداریم، تصریح کرد: وزارت اقتصاد و دارایی در این راستا یک استراتژی اقتصادی و توسعه اقتصادی برای کشور تکلیف نکرده است.
شرکا بیان کرد: امروزه وزارت صمت، جهاد و... سمت و سوی خود را دارد، در صورتی که باید در داخل یک هرم استراتژیک تصمیم بگیرند.
وی اضافه کرد: ما در حوزه اقتصاد و فرهنگ به شدت کم کاری کردیم و امیدواریم که با یک شتاب و برنامه استراتژی با برنامه بتوانیم که این کم کاری را جبران کنیم که عملا کار سختی است.
رئیس کانون انجمن‌های صنایع خراسان رضوی با بیان اینکه  امروزه ما همواره در نکاتی که عزم و اراده ملی را با خود به همراه داشته موفق عمل کردیم، تاکید کرد: دولت درآُستانه چهل سالگی انقلاب باید اعتماد مردم را جلب کند، اعتماد مردم از دست رفته و این امر کار سختی بوده، اما دولت باید هر چه سریع‌تر نسبت به این مهم اقدام کند.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.