قزوین_ حسین عمویی گفت: در سال گذشته، ۹۶۲ مرد و ۹۵۰ زن در آرامستان های شهرداری قزوین (در مجموع یک هزار و ۶۵۲ نفر) در آرامستان های شهرداری قزوین دفن شده اند.

بیش از یک هزار نفر در آرامستان های شهرداری قزوین دفن شده اند

حسین عمویی رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به آمار فوتی ثبت شده در سال گذشته اظهار داشت: در این مدت، ثبت ۳هزار و ۵۹۴ فوتی انجام شده است که از بخشی از این آمار را بانوان و بخشی دیگر را مردان تشکیل می دهد.

وی تعداد فوتی ثبت شده مربوط به مردان و بانوان را به ترتیب برابر دوهزار و ۲۰۸ نفر و یک هزار و ۳۸۶ نفر عنوان کرد و افزود: آمار ثبتی مربوط به مردان بیشتر از بانوان است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین یادآور شد: یک هزار و ۱۷۶ نفر در رده سنی بالای ۶۵ سال مربوط به مردان و ۱۷۶ نفر هم مربوط به بانوان است.

عمویی در خصوص انتقال آمار انتقال فوتی ها از حومه قزوین و سایر شهرستان ها خاطرنشان کرد: این آمار برابر یک هزار و ۹۴۲ فوتی بوده که بخشی قابل توجهی از آن مربوط به مردان است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته، ۹۶۲ مرد و ۹۵۰ زن در آرامستان های شهرداری قزوین (در مجموع یک هزار و ۶۵۲ نفر) در آرامستان های شهرداری قزوین دفن شده اند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین تصریح کرد: بخشی از آرامستان های قزوین در بهشت فاطمه، بخشی در چوبیندر واقع است.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.