مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 گفت: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و جهت تامین اقلام کالاهای اساسی سبد غذایی مردم، برنج، شکر و روغن طرح ضیافت رمضان توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 تامین و توزیع خواهد شد.

توزیع شکر، برنج و روغن در قالب طرح ضیافت رمضان
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5، حمیدرضا نوری با بیان این مطلب، اظهار کرد: تامین و توزیع کالاهای اساسی ویژه طرح ضیافت بر عهده این شرکت است، در ماه ضیافت الهی بالغ بر 10 هزار و 200 تن روغن نباتی جهت مصرف صنف و صنعت و بالغ بر 20 هزار تن جهت مصرف خانوار و با قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار استان توزیع خواهد شد.
وی افزود: در این طرح بالغ بر 12 هزار تن شکر جهت مصارف صنف و صنعت و با قیمت 30 هزار ریال درب انبار و 2 هزار تن جهت مصرف خانوار و با قیمت 34 هزار ریال عرضه خواهد شد.
نوری ادامه داد: افزون بر شکر و روغن نباتی، دو هزار و 415 تن برنج هندی با قیمت مصوب 74 هزار ریال برای مصرف‌کننده در غالب این طرح توزیع خواهد شد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5  گفت: شهروندان می‌توانند با رجوع به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های تعاونی سطح شهر نسبت به خرید و تامین اقلام مورد نیاز خود اقدام نمایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.