یکی از مسائل فعلی و مهم شهرستان صالح‌آباد، نداشتن فرماندار و بخشدار است.

صالح‌آباد فرماندار و بخشدار می‌خواهد

در ۱۵ مهر سال گذشته، هیئت دولت با شهرستان شدن صالح‌آباد موافقت و موضوع ارتقای این شهرستان را تصویب کرد؛ در ۱۲ آذر۹۷ هم بخشدار قبلی (علی نصیریان) به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد. از آن روز هفت ماه می‌گذرد و صالح‌آباد همچنان با سرپرستی اداره می‌شود و دو بخش مرکزی صالح‌آباد و جنت‌آباد که گفته می‌شود به آن‌ها بخشدار تعلق می‌گیرد هنوز از داشتن بخشدار محرومند.

مردم صالح‌آباد می‌گویند: انتظار می‌رود که استانداری هر چه سریع‌تر همین سرپرست فعلی که تلاش و زحمات زیادی برای این دیارکشیده‌است و یا هر شخصی را که خود صلاح می‌دانند به عنوان فرماندار معرفی کنند تا نسبت به انتخاب و معارفه بخشداران جنت‌آباد و صالح‌آباد هم اقدام شده و حلاوت شهرستان شدن صالح‌آباد در بروکراسی نظام اداری بیش از این به کام مردم تلخ نشود.

آنان می‌افزایند: اگر چه در این مدت سرپرست محترم فعلی علاوه بر مدیریت عالی بحران سیل و... زحمات دلسوزانه فراوانی را با احساس مسئولیت کشیده اما همه کسانی که با امور اجرایی سروکار دارند می‌دانند که مفهوم «سرپرست» در نظام اداری معنایی جز موقتی بودن، محدودیت اختیارات، نداشتن امکان برنامه‌ریزی درازمدت و میان‌مدت و نظیر این‌ها را ندارد؛ به عبارتی «سرپرست» مدیر دوران گذار است، گذار از یک مدیر ثابت به مدیر ثابت دیگر و به تبع آن مدیر موقت حتی اگر بخواهد هم نمی‌تواند آن‌طور که لازم است دل به کار بندد، چرا که هر لحظه احتمال دارد فردا نباشد.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.