به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان؛ حسین قراباغی در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایهگذاری و گردشگری شورا، افزود: همدان در حوزه برند سازی اقدامات شاخصی انجام نداده و نیازمند توجه به این مهم برای معرفی این کهن شهرتاریخی است.
قراباغی با بیان اینکه برندسازی لازمه رونق گردشگری است، تاکید کرد: لازم است برند واحدی برای همدان تعریف شود.
وی در ادامه از تهیه و تدوین شیوه نامه برگزاری هفته های فرهنگی و گردشگری خبر داد و یادآور شد:شورای شهر و شهرداری همدان در زمینه همکاری با شهرهای گردشگری قدم های مهمی برداشته است که از جمله آنها می توان به بحث خواهرخواندگی شهرهای داخلی اشاره کرد.
رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با اشاره به انعقاد تفاهم نامههای خواهر خواندگی بین شهرهای گردشگری، افزود: در راستای تعاملات از جمله تبلیغات گردشگری باید دو سویه عمل کرده و از تمام ظرفیت ها برای معرفی شهر به خود بهره برد.
قراباغی همچنین از تدوین پیش نویس خواهرخواندگی همدان با اصفهان خبر داد، اظهار کرد: انتظار می رود با انعقاد این تفاهم نامه بتوانیم ضمن استفاده از ظرفیتهای تبلیغاتی هر دو شهر در امر گردشگری موفق تر عمل کنیم.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه با اشاره به تدوین برنامه برگزاری هفته فرهنگی همدان، گفت: برنامه های خوبی توسط سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان تدوین شده که این برنامه ها باید به درستی اجرا شود.
حمید بادامی نجات با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با تهران در حوزه گردشگری و برپایی نمایشگاه در برج میلاد جهت معرفی همدان، افزود: در این زمینه نباید، تنها به برگزاری یک نمایشگاه در برج میلاد بسنده کرد چرا که نیاز است برنامه ریزی مناسبی برای جامعه هدف تدوین شود.
نظر شما