معاون بازرگانی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا سه دستورالعمل برای جایگاه‌داران ارسال شده است و شهروندان در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت دستورالعمل‌ها موارد را گزارش کنند.

شهروندان تخلفات جایگاه‌های عرضه سوخت را گزارش کنند

گزارش قدس آنلاین، حسن افتخاری افزود: تاکید بر سوخت‌گیری خودروها بوسیله اپراتورها، تجهیز مجاری عرضه سوخت به لوازم بهداشتی و حفاظتی از جمله دستکش یکبار مصرف، ماسک و ضد عفونی کردن مستمر نازل‌ها، صفحه رمز کارت سوخت، دیسپنسرها و اماکن عمومی جایگاه و پایش بهداشتی آنها از جمله موارد ذکر شده در دستورالعمل ابلاغی به جایگاه‌داران است.

وی ادامه داد: در صورت مشاهده تخلف در جایگاه‌ها، موارد تخلف در کمیته رسیدگی به تخلفات بررسی شده و جریمه سنگین در پی دارد و در صورت تکرار تخلف پرونده آنها به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.
وی گفت: با توجه به اینکه برخی شهروندان تمایل دارند خودشان باک خودرو را پرکنند تاکید شده است به هنگام انجام این کار از دستکش یکبار مصرف استفاده شود.

افتخاری با بیان اینکه بازدیدها نیز به صورت مستمر از جایگاه‌های عرضه سوخت انجام می‌شود افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف، موارد را از طریق شماره ۰۹۶۲۷ یا ۳۷۶۷۲۱۱۱ اطلاع دهند.
شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان رضوی، شهرستان‌های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام،  تایباد، درگز و سرخس را زیرپوشش دارد.

دیگر شهرهای خراسان رضوی زیرپوشش خدمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مناطق تربت‌حیدریه  و سبزوار هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.