به گزارش قدس آنلاین، یوسف بیدخوری با اعلام خبر ثبت ۳۹ مورد شکایت در حوزه تأسیسات گردشگری، اظهار کرد: ارسال ۳۴ مورد از این شکایتها از طریق سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ بوده، دو مورد از این شکایات بهصورت حضوری و سه مورد از آنها تلفنی بوده است.
وی ادامه داد: ثبت تاریخ شکایتها از پنج تا ۲۴ اسفندماه بوده و از تاریخ ۱۰ تا ۲۶ اسفندماه برای رسیدگی به این شکایتها اقدام و رسیدگی شده است.
معاون گردشگری خراسان رضوی اظهار کرد: موضوع این شکایتها مواردی از جمله خدمات، کنسلی هتل، اخذ خسارت به دلیل کنسلی، کنسل کردن بلیت پرواز، لغو تور، برگشت ندادن مبلغ کنسلی، رعایت نکردن قرارداد و غیره بوده است.
وی درباره اقدامات انجامشده برای رسیدگی به این شکایتها گفت: تماس با شرکتهای دارای شاکی، تماس با مدیریت شرکت مقرر برای برطرف کردن مشکل، ارجاع به اداره کل، پیگیری از طریق اداره کل از جمله موارد انجامشده برای رسیدگی به شکایتها بوده است.
منبع:فارس
انتهای خبر/
نظر شما