به گزارش قدس آنلاین،مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز اعلام کرد که برای سهولت در ارائه خدمات به بیمه شدگان و مستمری بگیران ، پرونده جامعه هدف این اداره کل ثبت الکترونیکی شده است.
مرتضی سلامی اظهار داشت: ۶۴۰ هزار پرونده الکترونیکی برای بیمه شدگان و مستمری بگیران این استان تشکیل شده و بخش عمده خدمات اداری بدون حضور جامعه هدف در شعب تأمین اجتماعی و کارگزاری ها از طریق برخط انجام می شود.
وی بیان داشت : با توجه به شرایط کرونایی در کشور و استان ، دیگر نیازی به حضور بیمه شدگان برای دریافت بیشتر خدمات به شعب تأمین اجتماعی البرز نیست.
نظر شما