۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
کد مطلب: ۷۱۲۸۷۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی تربتحیدریه گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹، تاکنون بیشاز ۹۰ نفر از کارکنان حوزه بهداشت و درمان این واحد دانشگاهی به ویروس کرونا مبتلا شدند.
زمان مطالعه: ۱ دقیقه





نظر شما