به گزارش قدس آنلاین، آتشپاد مسعود ظهوریان افزود: حدود ۴۳۵ هزار و ۶۹۰ هزار تماس از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه با سامانه ۱۲۵ برقرار شد که تنها ۱۴ هزار و ۷۴۶ تماس از این تعداد منجر به عملیات شد.
ظهوریان ادامه داد: حدود ۲۱۶ هزار و ۷۴۰ تماس از این تعداد تماس مزاحمتی بود و بقیه نیز تماسهای اشتباه و یا مشاوره ای بوده است.
سرپرست سازمان آتشنشانی مشهد گفت: با توجه به حساسیت کار این سازمان، تماسهای مزاحمی بخش عمده وقت و انرژی نیروها را میگیرد و ممکن است زمان رسیدن به یک حادثه مهم و حیاتی را به تعویق بیندازد.
هزار و ۸۰۰ آتشنشان در ۵۱ ایستگاه در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت رسانی میکنند.
منبع: ایرنا
انتهای خبر/
نظر شما