مدیرعامل باشگاه آسمان مشهد که امسال در رقابت‌های لیگ دسته سه کشور حضور دارد، از آمادگی برای ترمیم و بازسازی مجموعه ورزشی تختی مشهد خبر داد.

ابراز تمایل تیم مشهدی برای بازسازی مجموعه ورزشی تختی

به گزارش قدس آنلاین، محمد مختارزاده  با اشاره به تمایل باشگاه آسمان مشهد برای ترمیم ورزشگاه تختی مشهد اظهار کرد: اگر به صورت قرارداد بلندمدت این مجموعه را در اختیار ما بگذارند، حتما آن را احیا می‌کنیم تا همه تیم‌های ورزشی از ظرفیت‌های آن استفاده کنند. حتی این آمادگی را داریم که به صورت مشارکتی با اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی این کار را انجام دهیم.

مدیر عامل باشگاه آسمان مشهد در ادامه سخنان خود درباره هدف این مجموعه از تیم‌داری در لیگ دسته سه کشور اظهار کرد: خلایی در فوتبال استان بین لیگ برتر تا لیگ‌های پایین‌تر وجود دارد و در لیگ‌های دسته یک و دو هیچ نماینده‌ای نداریم تا بازیکنان خراسانی دیده شوند. ما این شرایط را داشتیم که در لیگ‌های بالاتر، یعنی در لیگ یک و دو، تیم‌داری کنیم اما ترجیح دادیم کارمان را از لیگ دسته سه کشور شروع کنیم تا زیرساخت‌های باشگاه مستحکم‌تر شود و با تجربه بیشتری به کارمان ادامه دهیم.

وی اضافه تصریح کرد: هدف ما این است که جوانان مستعد این شهر شرایطی پیدا کنند تا در فوتبال بهتر دیده شوند. برای بازیکنان شهرستانی خوابگاه در نظر گرفته‌ایم تا بدون دغدغه به فوتبال خود بپردازند. قطعا در آینده کارهای متفاوت‌تری انجام خواهیم داد. انتظار داریم که در این مسیر مسئولان هم از ما حمایت کنند.

مختارزاده درباره حمایت‌ها از بخش خصوصی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی بدون هیچ چشم‌داشتی در ورزش هزینه می‌کند تا جوانان راحت‌تر بتوانند به آرزو و رویاهای‌شان برسند. خراسان رضوی امسال ۴ نماینده در لیگ دسته سه کشور دارد که هر کدام از تیم‌ها به صورت جداگانه در فوتبال این شهر هزینه می‌کنند که ارزشمند است. در مقابل انتظار داریم که مسئولان مربوطه ورزشی از بخش خصوصی حمایت کنند تا با انگیزه بیشتری به تیم‌داری ادامه دهند. بازی‌های لیگ دسته سه قرار است در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) برگزار شود. سال گذشته با یک‌سری مشکلات روبه‌رو بودیم. چرا باید بین تیم‌های ورزشی در رده‌های مختلف فرق گذاشته شود. جوانانی که در لیگ دسته سه کشور بازی می‌کنند، جزئی از آینده فوتبال استان هستند که باید به آن‌ها هم توجه شود.

تیم فوتبال آسمان مشهد امسال به عنوان نماینده خراسان رضوی در رقابت‌های لیگ دسته سه فوتبال کشور حضور دارد که سه‌شنبه هفته آینده در هفته اول مسابقات در مشهد به مصاف تیم مقاومت جوی‌بار می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.