رئیس معاینه فنی شهر گلبهار گفت:در حال حاضر هیچ برنامه ای برای افزایش قیمتی در سال جدید جهت انجام خدمات این مرکز اعلام نشده است چون این قیمت ها مصوبه وزارت کشور است و هیچ مرکزی اجازه افزایش قیمتی را بدون هماهنگی در ارائه خدماتش ندارد.

نرخ معاینه فنی افزایش پیدا نمی کند

رئیس معاینه فنی شهر گلبهار درگفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص وضعیت خدمات دهی این مرکز در ایام نوروز گفت: مرکز معاینه فنی گلبهار از دومین روز فروردین ماه سال ۱۴۰۰ با یک شیفت بندی مناسب از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ آماده سرویس دهی به همشهریان مشهدی است.

 علی محمد مشیری  اعلام کرد: در حال حاضر هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت در سال جدید جهت انجام خدمات این مرکز اعلام نشده است چون این قیمت ها مصوبه وزارت کشور است و هیچ مرکزی اجازه افزایش قیمت بدون هماهنگی در ارائه خدماتش ندارد.

مشیری در توضیح نرخ خدمات ارائه شده در مراکز معاینه فنی بیان کرد: هزینه معاینه فنی برای خودروهای بنزینی و دو گانه سوز ۴۷ هزار تومان  است اما خودورهای دو گانه سوز کارخانه ای بجز این هزینه باید به صورت سالانه برای بازدید چشمی هزینه دیگری را هم متقبل شوند که این هزینه شامل خودروهای دو گانه سوز تک مخزن ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان و برای اتومبیل هایی دو گانه سوز دوقلو ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان است. همچنین این خودروها مجبورند هر شش سال یک بار هم با توجه به تاریخ تولید و انقضای مخازنشان یک هزینه ۱۳۵ هزار هم باید برای تست هیدرو استاتیک بپردازند.

مشیری در توضیح گواهی مشروط معاینه فنی به برخی از خودورها بیان کرد: چیزی به نام گواهی مشروط وجود ندارد. زمانی که خودرویی به مراکز معاینه فنی مراجعه می کند و در تست های انجام شده به اصطلاح مردود می شود برگه ای دریافت می کند و موظف می شود ظرف ۱۴ روز نقائص خودرو  را بر طرف کرده و مجددا مراجعه کند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.