به گزارش قدس آنلاین، زهرا اباصلتی مسئول سامانه پاسخگویی تلفنی به پرسشهای کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد تماسها با سامانه ۱۹۱ قبل از نوروز به طور متوسط روزانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ مورد بوده است که این تماسها اکنون به هزار مورد در روز افزایش پیدا کرده است.
او افزود: کارشناسان مستقر در این سامانه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲ در سه شیفت کاری پاسخگوی پرسشهای مردم درخصوص علائم بیماری، راههای پیشگیری، نحوه ارجاع و معرفی مراکز منتخب کرونا و کاهش دغدغههای مردم در این خصوص هستند.
مسئول سامانه پاسخگویی تلفنی به پرسشهای کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ارائه مشاوره به مردم در خصوص بیماری کرونا در قالب سامانه تلفنی ۱۹۱ از ابتدای شیوع این ویروس راهاندازی شده و همچنان فعال است.
۸۰ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند.
منبع: باشگاه خبرنگاران
انتهای خبر/
نظر شما