انتخابات

المان عطار نیشابوری همزمان با روز بزرگداشت این شاعر شهیر نیشابوری در مشهدمقدس رونمایی شد.

رونمایی از المان عطار در روز بزرگداشت شاعر نیشابوری/ سیاست شهرداری مشهد نصب المان دائمی است

به گزارش قدس آنلاین، المان عطار نیشابوری در محل میدان عطار شهر مشهد همزمان با روز بزرگداشت این شاعر و عارف بزرگ رونمایی شد.

بهزاد چوپانکاره، رئیس اداره امور هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در مراسم رونمایی از المان عطار اظهار داشت: در جشنواره خانه بهار و جشنواره هنری شهر مشهد سال‌های اخیر به سمت دائمی شدن، افزایش کیفیت و استفاده از استادان برتر حرکت کرده‌ایم.

وی گفت: المان عطار توسط استاد نادر قشقایی طراحی و تولید شده است. این المان در میدان عطار نصب می‌شود تا شهروندان مفاخر خود را بشناسند.

احسان اصولی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد نیز گفت: یکی از سیاست‌های اصلی مدنظر شورای شهر مشهد و شهرداری بهره‌گیری از هنر مفاخر و همچنین تقدیر از زحمات آنان است.

اصولی بیان کرد: هویت مشهد و خراسان رضوی برگرفته از همین مفاخر است و به همین دلیل همواره به آنها توجه ویژه‌ای داشته‌ایم و اینک شاهد هستیم که در سال پایانی فعالیت سیاست‌های فرهنگی ما عینیت پیدا کرده است.

وی بیان کرد: یکی از عناصر هویت بخش به شهر مشهد بهره گیری از المان‌ها و اشعار شاعران است که در این مسیر امروز شاهد بهره‌گیری و رونمایی از المان عطار هستیم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.