زنجان- وزیر بهداشت برای چاره جویی و برون رفت از از چالش کنونی کرونا به زنجان سفر کرد و با افتتاح ۲۹پروژه بهداشت و درمان در جلسه ستاد مدیریت کرونا حضور پیدا کرد.

روز های سختی را پیش رو داریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین:سعید  نمکی  وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی عصر روز چهارشنبه  در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان زنجان گفت:ما وزارت بهداشت خدمتگزار همه مردم این سرزمین هستیم  چه آنهایی که به حرف ما گوش کردند وچه  آنهایی که گوش نکردند و به سفر رفتندِ.

نمکی با بیان اینکه  سال سختی پشت سر گذاشتیم گفت:سال ۹۹ نه فقط از نظر بهداشتی ، تاثیرات کرونا در عرصه سلامت در عرصه اقتصاد، فرهنگ، مناسبات اجتماعی و سیاسی جهان تاثیرگذار بود.

وی با اشاره به اینکه سه موج سخت و نفس گیر را همکاران با لطف و همدلی و وفاق مدیریت کردند اضافه کرد:کشور ایران در حال حاضر از اصلی ترین تولید کننده و در زمانی کوتاه به صادر کننده دارو های ضد ویروسی مطرح تبدیل می شود و آماده برای صادرات هستیم و این دستاورد مهمی است.

وزیر بهداشت از روزهای سخت کرونا در هفته آتی خبر داد و افزود:هفته آینده با افزایش بیماران سرپایی کارسخت تر از این هفته خواهد بود.

نمکی ادامه داد:همچون ۱۴ ماه گذشته  با همدلی و وفاق  مدیریت خردمندانه و صلابت همه ارگانها این نیز به درستی اداره خواهد شد.

وی با تاکید بر پرهیز از سیاسی کاری گفت: هرچه  فاصله گداری و رعایت ها مخدوش شود توفیق در اداره بیماری سخت تر خواهد شد.

این مسئول بر افزایش  مراکز ۱۶ ساعته تست کرونا و رصد بیماران ترخیص یافته تاکید کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.