رییس بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر مشهد گفت: هم‌اکنون هیچ کودک مبتلا به کرونا با آزمایش قطعی مثبت پی.سی.آر در این مرکز درمانی بستری نیست.

شمار بستری‌های کرونایی بیمارستان تخصصی کودکان اکبر مشهد صفر شد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر سیدعلی جعفری افزود: موارد بستری کودکان مبتلا به کرونا در بیمارستان تخصصی کودکان اکبر مشهد در حال کاهش است اما وضعیت کنترل شده کرونا به معنای نادیده گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی نیست و باید تا پایان قطع زنجیره انتقال این ویروس، مراقبت‌های لازم مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: بیمارستان اکبر از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا مرکز ارجاع کودکان مبتلا به این ویروس بوده است و از چند ماه گذشته وضعیت کرونا در این بیمارستان کنترل شده و روند بستری بیماران کاهش داشته  است.

وی تاکید کرد: شهروندان باید همچنان نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی و مراقبت از خود و کودکان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا دقت لازم را داشته باشند.

رییس بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر مشهد گفت: در ماههای اخیر واکسیناسیون کادر درمان به شکل مناسبی در این مرکز انجام شده است، بنابراین نسبت به موج‌های قبلی موارد ابتلا به بیماری کووید -۱۹ در میان کادر درمان نیز کاهش یافته است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.