۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
کد خبر: 759114

مرادمند که هفته پیش با مشکلاتی مواجه شده بود وطلبکاران تا هتل محل اقامت استقلال نیز برای جلب او پیش رفته بودند، با گلزنی مقابل گل گهر تا حدی از فضای پرتنش آن روزها دور شد. مرادمند حالا به روزهای آتی امید بیشتری دارد. او حتی برای رسیدن به تیم ملی هم خیز برداشته است.

دربی حذفی را ببریم قهرمانیم

مقابل گل گهر گل جذابی به ثمر رساندی. گلی که ابتدا تصور شد از خط عبور نکرده است اما وقتی تصاویر صحنه آهسته به نمایش درآمد همه به صحت آن ضربه سر جذابت پی بردند.

خدا را شکر که داوران توانستند به خوبی درآن صحنه گل را تشخیص دهند؛ چون جلو دروازه خیلی شلوغ شده بود و معمولاً درچنین لحظاتی تصمیم گیری برای داور سخت می‌شود. حیف بود اگر داوران این گل به این زیبایی را تشخیص نمی‌دادند. خوشحالم که گلم سوخت نشد. این گل نوش جان هواداران استقلال که می‌دانم این روزها خیلی نگران وضعیت تیم هستند.

بعد از این بازی تعریف و تمجیدهای زیادی از شما شد.

به هرحال هرکسی از زاویه خودش به ماجرا نگاه می‌کند اما من اعتقاد دارم کار خاصی انجام نشد و باید ۳ امتیاز این بازی را می‌گرفتیم. چون ما از طریق لیگ هم هنوز شانس بدست آوردن سهمیه را داریم و باید بازی‌ها را تا روز آخر جدی بگیریم. هفته‌های پایانی لیگ باقی مانده و اگر بتوانیم جایگاهمان را ارتقا بدهیم خیلی اتفاق خوبی رخ می‌دهد اما اگر هم نشد باید جایگاه سومی را حفظ کنیم.

درجریان بازی درگیری عجیبی هم با منشا داشتی.

من بازیکنی نیستم که علاقه‌ای به این جور درگیری‌ها داشته باشم. درآن صحنه من اصلاً قصد نداشتم به منشا حرفی بزنم و برخوردی کنم. فقط خواستم به او اعتراض محترمانه‌ای داشته باشم که بفهمد کارش درست نیست اما درکمال تعجیب این بازیکن حرف‌هایی به من زد که اصلاً در شأن زمین فوتبال نبود. او در اوج بی ادبی جواب من را داد.

باید با آلومینیوم بازی کنید. این بازی هم به نظر می‌رسد دشوار  باشد.

باید با انگیزه جلو برویم و امتیازهای لازم را بدست آوریم. بازی با آلومینیوم مانند همه بازی‌های ما دشوار است. باید امتیاز آن بازی را هم کسب کنیم. بردهای ما اهمیت زیادی دارد چون باید با روحیه خوبی گام به بازی مهم درجام حذفی مقابل پرسپولیس بگذاریم.

زیرا اگر دربی حذفی راببریم، ان‌شاءالله قهرمان می‌شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.