انتخابات

۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
کد خبر: 760029

یک ابرکامپیوتر پیش‌بینی کرده است که انگلیس به فینال رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ خواهد رسید. این یعنی احتمالاً شوالیه‌ها امشب وایکینگ‌ها را ساعت ۲۳:۳۰ به زانو در می‌آورند.

نبرد وایکینگ‌ها و شوالیه‌ها پای قله

انگلیس و دانمارک با تمام قوا برای فینال می‌جنگند و سه شیرهای زخمی از حذف شدن‌های مرگبار در این مراحل به خوبی می‌دانند دانمارکی‌ها همیشه شگفت‌انگیز بوده‌اند. در صورتی که انگلیسی‌ها موفق شوند دانمارک را از پیش رو بردارند در فینال این رقابت‌ها که یکشنبه شب در ومبلی لندن برگزار می‌شود، باید مقابل چشم هواداران تشنه خود برای قهرمانی بجنگند.

انگلیس طبق این پیش‌بینی دومین تیمی است که با ۲۹.۴ درصد از بیشترین شانس برای قهرمانی در این رقابت‌ها برخوردار است و نکته اینکه سه شیرها هنوز هیچ گلی در یورو ۲۰۲۰ دریافت نکرده‌اند.

اینکه دو بازی نیمه نهایی و فینال نیز در ومبلی برگزار می‌شوند، برتری آشکاری به تیم انگلیس برابر هر حریفی خواهد داد.

دانمارک در حال حاضر با تنها ۸.۴ درصد شانس قهرمانی از کمترین بخت بین چهار تیم حاضر در نیمه نهایی یورو برای بالای سر بردن جام برخوردار است.

سوار بر موج احساسات

ساوت‌گیت که از توانایی‌های دانمارک با خبر است، پس از پیروزی برابر اوکراین آن‌ها را نیرویی قدرتمند نامید و گفت: «ما در مورد پرسپکتیو در ورزش صحبت می‌کنیم اما به ندرت از آن بهره می‌بریم. می‌توانم تصور کنم که این برای تیم دانمارکی و پیوندی که بین آن‌هاست، چه کرده است.آن‌ها مطمئناً سوار بر موجی از احساسات هستند و این نیرویی قدرتمند است که به ومبلی می‌آید. به نظرم  قسمت جالب برای ما این است که اگر فقط در نیمه نهایی باشیم، ما کاملاً راضی نخواهیم بود، در حالی که شاید سه سال پیش، هر چند بعد از شکست در نیمه نهایی ناامیدی گسترده‌ای وجود داشت، اما این احساس وجود داشت که راه درازی را آمده‌ایم».

اعتراف کین

هری کین، ستاره خط حمله تیم ملی انگلیس، با تأکید بر اینکه دانمارک یک تیم عالی است می‌گوید آن‌ها باید روی عملکرد خودشان تمرکز کنند. او در این باره گفت: «اولین و مهم‌ترین چیز این است که آن‌ها تیمی عالی هستند. ما سال گذشته دو بار در لیگ ملت‌ها مقابل دانمارک قرار گرفتیم که در آن مسابقات پیروز نشدیم و حاصل آن یک باخت و یک تساوی بود. آن‌ها بعد از یک شروع سخت در ادامه عملکرد خوبی داشته اند و رو به جلو حرکت می‌کنند.اما ما باید روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم. این یک نیمه نهایی در استادیوم ملی ماست و باید تمام موارد مثبت را در نظر بگیریم».

کریستنسن:باید کین را کنترل کنیم

در آستانه دیدار حساس برابر انگلیس، آندریاس کریستنسن به تمجید از هری کین و رحیم استرلینگ، دو ستاره آماده خط حمله این تیم پرداخته است.

آندریاس کریستنسن گفت: «هری کین یک مهاجم هدف آماده بوده و پاهای قدرتمندی دارد. از نظر من هری کین یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال محسوب می‌شود. همین امر برای استرلینگ هم صدق می‌کند، او فوق العاده سریع بوده و می‌تواند با فرار در پشت مدافعان دروازه ما تهدید کند. بنابراین این دو بازیکن نفرات مهم خط حمله انگلیس هستند و ما باید سعی کنیم جلو آن‌ها را بگیریم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.