میوه فروش نیکوکار بردسکنی که هر هفته به تعدادی از افراد معسر به صورت رایگان بسته های میوه را هدیه می دهد ، نیت خود از این کار خیر را سلامتی اقا امام زمان(عج) و آمرزش پدر و مادر مرحومش عنوان کرد.

اهدای میوه‌های مهربانی در بردسکن به نیت سلامتی امام زمان(عج)

به گزارش قدس آنلاین، با شیوع ویروس کرونا و در پی ایجاد پویش‌های مردمی موجی از خدمت‌رسانی بی منت در کشور ایجاد شده و هر روزه شاهد فعالیت‌های نیکوکارانه خودجوش  مردمی در گوشه‌ای از کشور هستیم.

یک میوه‌فروش دربردسکن  نیز تصمیم گرفته در حد توان خودش هرهفته به تعدادی از نیازمندان بسته‌های میوه به اقتضای نیاز انان اهدا کند.

موضوعی که مورد توجه امام جمعه شهرستان بردسکن هم قرار گرفت.

حجت الاسلام امینی امام جمعه بردسکن، مدیر حوزه علمیه و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بردسکن با حضور در مغازه این میوه‌فروش مهربان، از وی تجلیل کردند.

این فرد نیکوکار گفت: از آنجا که در این روزهای سخت شاهد بودم افرادی  برای دریافت چند میوه  مشکل مالی داشتند، تصمیم گرفتم  با شناختی که از افراد بی‌بضاعت منطقه پیدا کردم، مقداری میوه  فصل را  هر هفته به انان هدیه کنم.

سروری افزود: با توجه  به ایجاد مرکز نیکوکاری سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان بهترین مکان را برای شناسایی این مرکز دانستم که هر هفته تعداد ۱۰ نفر را معرفی می کنند و میوه‌شان را در کمال احترام و جایگاه شخصیتی تحویل انان می‌دهم.

وی لزوم تشویق دیگر احاد اصناف جامعه را مورد تاکید قرارداد وگفت:  درصورت توجه افراد متمکن در جامعه افراد آسیب دیده از لحاظ معیشتی نخواهیم داشت.

آقای سروری نیت خود از این کار خیر را سلامتی اقا امام زمان(عج) و آمرزش پدر و مادر مرحومش عنوان کرد و گفت:  برکت وثواب این کار خیلی زیاد است، لذتی که در کار خیر است در هیچ چیزی دیگری نیست و همین که شادی  راهرچند ناچیز به خانواده ای دارم خدا را شکر می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.