مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: اجرای آزمایشی طرح جامع تکریم و میز خدمت ایثارگران در این استان آغاز شده است.

اجرای طرح تکریم و میز خدمت ایثارگران در خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسین معصومی اظهار داشت: فعلا این طرح به شکل آزمایشی در شهرستان بجستان آغاز شده است و در قالب آن فرماندار به همراه شورای اداری شهرستان پس از حضور در گلزار شهدای یک روستا، به دیدار خانواده شهدا رفتند.

وی گفت: محوریت اجرای طرح یاد شده حضور در روستاها و تشکیل میز خدمت برای تکریم و دیدار با خانواده شهدا است که البته در کنار آن مسائل دیگر اقشار روستایی نیز از سوی شورای اداری شهرستان مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی همچنین گفت: تاکنون مسوولان این اداره کل سه دوره سفر به تمامی ۳۳ شهرستان خراسان رضوی انجام داده اند که دیدار با فرمانداران، امامان جمعه، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و تشکیل جلسات شورای هماهنگی امور ایثارگران از جمله برنامه های مهم این سفرها با هدف رفع مشکلات جامعه ایثارگری بوده است.

معصومی ادامه داد: محوریت چهارمین دور سفرهای شهرستانی که از ابتدای سال جاری آغاز شده نیز بررسی اجرای مصوبات جلسات شورای هماهنگی امور ایثارگران با محوریت بهسازی گلزار شهدا، واگذاری زمین به ایثارگران و ایجاد اشتغال برای فرزندان ایثارگران است.

وی گفت: در سال جاری بیش از ۱۰۰ سفر به شهرستان‌های این استان برای اعضای شورای معاونان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با هدف رفع مشکلات ایثارگران پیش بینی شده است.

۱۷ هزار و ۳۱۱ شهید، ۴۹ هزار و ۹۱۴ جانباز و سه هزار و ۳۹۲ آزاده در بنیاد شهید خراسان رضوی پرونده دارند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.